Gå til innhold

Er du på Facebook?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat registert meg, siden "alle" jeg kjenner liksom er der. Har liksom ikke skjønt hva som er så gøy. Men tror nok ikke jeg kommer til å være der inne så voldsomt mye. Men sikkert gøy om man finner igjen gamle venner etc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp både på godt og vondt holdt jeg på å si :)

Skrevet

Jeg er der, men har omtrent ikke vært innom siden jeg registrerte meg.

Skrevet

Man finner ofte folk man ikke har sett på evigheter, det syns jeg var moro. Folk jeg gikk i klasse med o.l. Arrangerte nesten hele klassereunionfesten gjennom/via Facebook.

 

Syns også det er en enkel måte å dele bilder, begivenheter og kommunisere med folk på. Bruker det hver dag.

Skrevet

Ja, har en profil, men det var jo mest artig i begynnelsen...

Skrevet

Ja,var kult med en gang akkurat som med nettby.

Skrevet

Jeg har det ja. Litt gøy i starten da man lette seg frem til folk man ikke hadde pratet med på årevis, men så "døde" det litt igjen. Nå derimot har det tatt seg litt opp - får se feriebildene til vennene enklere og så har jeg jo fått med meg hvem som har gifta seg med hvem det siste året, hehe. Min form for se&hør i vennekretsen ;o)

Skrevet

Jepp! Men bare fordi en venninne gjorde meg avhengig av spillene der:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...