kriztie Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Idag er jeg endelig kommet til uke 38, dette går fort! Noen flere som er kommer eller er i uka 38? Hvordan står det til med helsa? Var selv på kontroll idag, å slik gikk det: Hadde selvfølgelig uvi, igjen! +1 på ødem, litt kvalm og litt hodeverk, men ellers bra:o) Symfyse-målet var på 37, ganske høyt oppe! Å enda ligger babyen så langt ned som han kan komme, så jeg er ganske spent på om han er stor eller ikke! Å vi måtte lete i 10min etter hjertelyden før vi fant den, enda så bevegde lillemann på seg hele tiden så vi viste jo at det var liv:o) Noen flere som vil dele?
Chezka Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg er 38 fullgåtte uker i morgen, og syns tiden har rast avsted! Den siste uka har jeg hatt nedpress-smerter og en del vonde kynnere. I natt våknet jeg av noe jeg trodde var rier, skikkelige tak nede i magen og over ryggen. Men (dessverre) ga det seg etter tre - fire tak. Babyen har festet seg og har flyttet seg litt lenger ned i magen. Symfysemål uke 37+1 var 37, og han er heldigvis ikke noen spesielt stor unge iflg jordmor. Fortsatt er det veldig mye bevegelser, trodde det skulle bli mer stille der inne nå mot slutten, men foreløpig ser det ikke slik ut :-) Han kan holde på flere timer i strekk uten å sove, og jeg må si jeg er litt "betenkt" hvis han skal fortsette slik på utsiden også.... (hehe) Begynner å bli litt utålmodig, men forsøker å bruke disse siste ukene til å slappe av og gjøre som jeg vil. Og kanskje jeg burde tenke litt på å pakke den berømte sykehusbagen.... :-) Ha en fortsatt fin dag!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg er i uke 38+2. Var på kontroll hos JM i uke 37+3. Da hadde hodet festet seg, og symfysemål var 32. Har vært inne på ekstra UL tidligere, og fikk da beskjed om at babyen låg 10% under gj.snittet. Men iom at jeg er ganske liten av vekst selv, var det naturlig. Har vært plaget med mye kynnere de siste mnd, og i natt hadde jeg vond rygg og murringer i magen. Spent på om det er noe på gang snart..gleder meg til å sove mer enn ca 1/2 time om gangen.. Sykehusbagen er pakket og vi er klar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå