Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg har tre barn.De to minste har adferdvansker og får hjelp. Jeg og faren er ikke lengere sammen og her i sommer nekter hanå ha unga pgå av de er overalt ikke hører stikker av ikke sover. Hyller pluss mye mere. Han vil ikke ha dem pga av ny dame. Jeg har sittet med dem alene i 6 uker og er veldig sliten. Mista jobben pga av at ikke faren tok dem de tre ukene som han skulle. Sfo og barnehage var stengt.Og ingen andere kunne passe dem. Måtte bare få det ut. P.s:jeg elsker mine tre barn over alt på jord.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 hva med eit skrivekurs først? så søke ny jobb mens ungene er i bhg og på skole?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Skrivekurs????? Ser jo noen skrivefeil men det er ikke alle som er feilfrie.Er du.
Gjest Tale30 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg er så lei av å se at folk som kommer med problemene sine får tilsnakk på grunn av skrivefeil. Ærlig talt. Svar i det minste på innlegget på en skikkelig måte før det rettes fokus mot skrivefeilene. Det er ikke alle som har perfekt rettskriving - av forskjellige grunner - men det betyr ikke at de dermed ikke har rett til å bli tatt seriøst på lik linje med andre.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Så flink du er som har holdt ut! Selvfølgelig elsker du barna dine, men det er lov til å bli sliten. Nå er det snart skolestart, og de fleste bhg er vel åpne nå, så da kan du se deg omkring etter en jobb. Meld fra til Nav om at faren ikke lenger har dem. Fint å legge igjen litt informasjon om det skulle bli en stor sak av det en gang. Har du ingen familie eller venner som kan hjelpe deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå