Alba44 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg sitter her med en kaffekopp og venter på at lillegutt skal våkne. Da skal vi gå tur til en lekeplass og teste ut nye sandleker ) Til middag får vi besøk av to av mine tantebarn som skal sove over hos oss til i morgen. Det tror jeg sønnen min blir veldig fornøyd med ) En fin mandag ønskes dere!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Skal vaske litt klær og rydde/støvsuge.. Ikveld skal jeg og søskenbarnet mitt til mamma, for å planlegge lørdagens bryllup =)
Gjest irismor Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Bort på jobben og krangle litt om tilrettelegging på jobben.
Poteto Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 sitte inne å se på regnet.. skal hente Thalie om ikke lenge. hun er i bhg..
polarn & pyrene Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Tapetsere ferdig gangen. Støvsuge og vaske gulver + tørke støv. Hente storesøster i BHG og så stor handle litt. Slappe av og leke med barna før leggetid.
☆Monkey Business☆ Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Holder på å pusse opp kjøkkenet, må prøve å få vasket litt klær innimellom også....først må jeg kanskje prøve å lette ræva fra dib, haha:p
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Nå har jeg levert enn oppgave (nki) og er straks ferdig med en til.. skal prøve og få gjort litt husarbeid før jeg henter barna i bhg!
"husmor"med lille Nora Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 har vasket kler og hengt opp. så nå skal eg spise litt, dusje å så hente Nora i bhg. så er det en tur til mamma. sambo begynner på jobb kl 3 og skal jobbe til 2-3 tida i natt. så gidder ikke å gå å kjede oss hjemme:p
Cecelia & jentene Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 jeg vasker klær!!!"jippi"....så skal vi i familiebesøk senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå