Gå til innhold

Slimpropp og tegning er det det samme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom ikke sett noe til slimproppen... Tror jeg. Trodde jeg hadde, men er liksom ikke så sikker lengre.

Men med min første så husker jeg at fødselen startet med en tegning som jm kalte det. Dvs litt lyserosa på papiret.

Husker og at hun sa at det kan gå opptil flere dager før evnt fødsel. Men hos meg startet den da uteover dagen.

Fikk en slik tegning på papiret nå og, og lurer da på om disse to (slimpropp og tegning) er det samme?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste om akkurat dette i går kveld! :-) De er ikke det samme. Slimproppen er nettopp det og ligger i livmormunnen til den går. Det er ikke alle som opplever at den går (jeg har ikke i mine tidligere sv.skap), og den kan gå med en gang, eller over flere dager.

 

Tegning er når de små kapillærene i livmormunnen sprekker (mest når åpning begynner, men ikke alltid, det kan skje før) og så blir det litt rosa på papiret når man er på do.

 

Sånn forstår jeg det, i hvertfall.

Skrevet

Hm, hva er best at går da? Er nok tegning jeg hadde. Var lik det jm kalte tegning.

Skrevet

Kan det bety at jeg kanskje begynner å få åpning forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...