Turtelduen Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har liksom ikke sett noe til slimproppen... Tror jeg. Trodde jeg hadde, men er liksom ikke så sikker lengre. Men med min første så husker jeg at fødselen startet med en tegning som jm kalte det. Dvs litt lyserosa på papiret. Husker og at hun sa at det kan gå opptil flere dager før evnt fødsel. Men hos meg startet den da uteover dagen. Fikk en slik tegning på papiret nå og, og lurer da på om disse to (slimpropp og tegning) er det samme?
shari_z Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg leste om akkurat dette i går kveld! :-) De er ikke det samme. Slimproppen er nettopp det og ligger i livmormunnen til den går. Det er ikke alle som opplever at den går (jeg har ikke i mine tidligere sv.skap), og den kan gå med en gang, eller over flere dager. Tegning er når de små kapillærene i livmormunnen sprekker (mest når åpning begynner, men ikke alltid, det kan skje før) og så blir det litt rosa på papiret når man er på do. Sånn forstår jeg det, i hvertfall.
Turtelduen Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Hm, hva er best at går da? Er nok tegning jeg hadde. Var lik det jm kalte tegning.
Turtelduen Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Kan det bety at jeg kanskje begynner å få åpning forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå