Babyjente08 *:) Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hvor på nav sine sider finner man søknad til dette? Finner bare søknad om permisjon ved avtale om arbeid i permisjonstiden...
snart mamma 85 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 ligger på nav.no. eller stikk innom å få papirene der
Babyjente08 *:) Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Har sett inne på hele nav siden, tenkte å skrive de ut fra data'n, da jeg ikke kommer jeg til nav kontor de nærmeste dagene/uka.
Ønskebaby08*12 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Gå inn på NAV.no, klikk på Familie og omsorg (eller noe sånn), da vil du få opp link til skjemaer, ganske langt nede på venstre side.(rullegardin). Der ligger skjema for krav og ytelse i forbindelse med fødsel eller adopsjon. Mener å huske at det var der jeg fant skjemaene.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Bar gå på ditt lokale NAV-kontor hvis du ikke får det til;) Det gjorde jeg. Da får du alt du trenger.
Babyjente08 *:) Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Fant et som heter: Krav i forbindelse med oppfostringsbidrag etter barnevernloven (For kommunen) Kan det være dette??
tjommis Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Først velger du familie og omsorg, deretter svangerskap, fødsel og adopsjon (på venstre side), deretter foreldrepenger ved fødsel og tilslutt krav om ytelse ved fødsel og adopsjon (skjema, velges på høyre side) http://www.nav.no/page?id=328 Dette skal fylles ut, samt at arbeidsgiver fyller ut inntekts og skatteopplysninger.... dette skjema finner du litt lengre ned, under det forrige:-)
Babyjente08 *:) Skrevet 11. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2008 Åh?? Føler meg veldig dum nå Har skrevet ut dette skjema, men trodde det var et eget sjema for permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå