Gå til innhold

Permisjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor på nav sine sider finner man søknad til dette? Finner bare søknad om permisjon ved avtale om arbeid i permisjonstiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligger på nav.no. eller stikk innom å få papirene der

Skrevet

Har sett inne på hele nav siden, tenkte å skrive de ut fra data'n, da jeg ikke kommer jeg til nav kontor de nærmeste dagene/uka.

Skrevet

Gå inn på NAV.no, klikk på Familie og omsorg (eller noe sånn), da vil du få opp link til skjemaer, ganske langt nede på venstre side.(rullegardin). Der ligger skjema for krav og ytelse i forbindelse med fødsel eller adopsjon. Mener å huske at det var der jeg fant skjemaene.

Skrevet

Bar gå på ditt lokale NAV-kontor hvis du ikke får det til;) Det gjorde jeg. Da får du alt du trenger.

Skrevet

Fant et som heter: Krav i forbindelse med oppfostringsbidrag etter barnevernloven (For kommunen)

Kan det være dette??

Skrevet

Først velger du familie og omsorg, deretter svangerskap, fødsel og adopsjon (på venstre side), deretter foreldrepenger ved fødsel og tilslutt krav om ytelse ved fødsel og adopsjon (skjema, velges på høyre side)

http://www.nav.no/page?id=328

Dette skal fylles ut, samt at arbeidsgiver fyller ut inntekts og skatteopplysninger.... dette skjema finner du litt lengre ned, under det forrige:-)

Skrevet

Åh?? Føler meg veldig dum nå:P Har skrevet ut dette skjema, men trodde det var et eget sjema for permisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...