Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere alltid lik truse og bh og hvor mange dager bruker dere bhen før dere vasker den og hvor mange har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er faktisk veldi sjelden det er likt. Bruker bhen 2-3 dager før jeg vasker den, men det avhenger jo litt av hvor mye jeg har svettet o da.

Skrevet

nei, bruker stort sett aldri det.. vasker vell bh annenhver uke, men da bruker eg ikke den samme hver dag.. litt opp til hva eg har på meg.

Skrevet

Jeg har tre bh-er, som er like alle tre. Jeg har ikke en eneste truse som passer til.

Er da ingen som skal se meg i undertøyet. Mannen liker meg best uten undertøy!

Skrevet

Pga prisen på min størrelse så har jeg bare 3. Og jeg har bare matchende "til fest", hehe. Bruker som regel hvit bh og sort truse da jeg vanligvis har lyse klær oventil og mørke bukser.

Skrevet

oki, ikke bare jeg som bare har 3-4 bher da.

Skrevet

Jeg har kanskje 7-8 BHer, kun ensfarget hvit eller svart, og har bare truser i ensfarget hvit eller svart, slik at de matcher. BHene bytter jeg omtrent daglig, og vasker dem etter noen uker (altså vasker ikke etter èn dags bruk, med mindre det er treningsBHer det er snakk om). Passer på å ha samme farge på trusen som på BHen jeg har den dagen, for da føler jeg meg fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...