Gå til innhold

Oss "kvisetryner"..! ang Marja Entrich

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg brukt denne medical salven i 2 dager, og er foreløpig frelst! =)

1 ny kvise i går, på et sted jeg ikke hadde smurt med salven. Smurte et tykt lag på kvisen igår kveld, og den var BORTE i morgest!!! Det er ingen nye kviser å se idag, og jeg er overbevist om at det er takket være salven.

Jeg må også bruke denne om kvelden/natta, siden den er så mørk og jeg blir flekkete i huden av den. Men det gjør ingenting, den virker jo like godt om natta.. =)

Så TUUUSEN TAKK til Mokikk som la ut det innlegget. =)

Uten hadde jeg vel vært overgrodd med kviser idag også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Kjøper man den på apotek?

Skrevet

enten på helsekostbutikk eller på Marja Entrich nettbutikk. bare søk på navnet hennes.

Skrevet

Er glad for at du er fornøyd da fødemaskin!! Den er NYYDELIG den kremen :) dyr ja, men VERDT det hehe... de har ansiktsvann og andre kremer og sånn i serien og, men så lenge den kremen virker så er det jo nok :)

Til dere som lurer: kremen heter ME (marja entrich) MEDICAL lotion for problem skin. koster rundt 250 kr + - for en tube på 25ml, men den er drøy, og er verdt hver krone! hadde betalt det dobbelte og for tuben uten og mukke om nødvendig :P

Skrevet

Jeg har brukt denne ME i 3 netter nå, hver dag har jeg våknet opp men en ny sprekkferdig kvise, men ellers så tror jeg at den virker. Skal hvertfall fortsette med den. Jeg betalte 195,- for ei tube.

Skrevet

folk reagerer vel forskjellig på den, kan godt hende den virker bra på deg, og at de sprekkeferdige kvisene er pga kremen? at den drar fram dritt som må ut utnsett? veit ikke jeg :P er ingen hudpleier! men vet at folk reagerer gjerne forskjellig på produkter ::) huska ikke akkurat pris, for kjpøte noen andre ting på helsekosten også. men er ikke over 250 ihvertfall! sikkert individuelt fra sted til sted :)

om jeg sier 250, og noen ser den til 195 så blir de bare glade for å ha funnet den billig hoho

Skrevet

Noen som kan legge ut linken til der en får kjøpt den på nettet? finner det ikke... og ser ikke ut om dagen:S

Skrevet

der kosta den 249 kr da. men du finner den i helsekost og. da slipper du betale frakt o.l

Skrevet

jeg betaler 189 på helsekosten her hvor jeg bor. (narvik)

Skrevet

oi! hva heter butikken? er det sånn helsekost kjede? så kanskje ejg har den og hehe.. betaler rundt 250 + - jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...