Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 hvis dere evnt skal ha nr 3,å har to tette fra før,har dere noen tanker om når dere skal begynne å planlegge nr 3.her er det 13mnd.mellom nr 1 og 2.tenker å vente noen år,ca til mini er 4 og da begynne å prøve på en til...noen som har noen tanker om dette?
Gjest amandine Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Tja, nå er ikke sistemann planlagt, da, men har 16 mnd mellom de to tette og blir nesten 5 år ned til definitivt siste som kommer nå snart.... De to tette( jente og gutt) har det kjempefint sammen og jeg synes litt synd på lillebror som kommer helt alene til sist... Skulle vi planlagt hadde det nok blitt tettere! Og den aller eldste er snart 17, så hun er nå helt alene... Hadde alt gått etter planen her i huset hadde vi ikke endt opp med 4 barn he he men man tar det som det faller seg!
Maya og Mini Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg har to på 5 og 7, og nå kommer minstemann om en ti ukers tid.. :-) Nr 1 var ikke planlagt, men det var nr 2, og så hadde det plutselig gått 5 år før nestemann var i magen.. Det passa liksom aldri!! Skulle bare gjøre ferdig en eksamen, jobbe minst et par i den nye jobben, bygge hus.. Så jeg veit ikke hva jeg skal si: er redd, som hun over meg sier, at lillebror skal bli litt ensom "der nede", de to jeg har er supervenner, men 4 barn er liksom ikke helt aktuelt akkuratt nå, heller.. :-) Så om jeg skulle planlagt bedre, ville jeg kanskje fått nr tre før. 3 år etter nr 2, kanskje? Ikke så tett som de første, men ikke fult 5 år etter heller.. MEN vi synes jo dette er stas uansett, da. storebrødrene blir jo kjekke å ha nå som de er så store, forventer ikke de helt store sjalusi-aktene, og det er lettere å gi barna aldersrelevant oppmerksomhet når det er litt avstand. Uansett hva dere velger: lykke til og kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå