Gå til innhold

Beholdere til babymat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt frysbare beholdere til babymat? Har såvidt begynt å lage middag til Vegard, men har bare sånne middagsglass å fryse ned i... litt upraktisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå på europris! der kjøpte eg sånne som en fryser ned bær i.. har dei der dei selger plstglass å fat..

Skrevet

Det får du da kjøt i de fleste butikker, nille, Europris, Obsosv.

Trenger ikke dyre som er beregnet for barnemat, vanlige små frysebokser holder i massevis. Ellers så kan du bare bruke vanlige fryseposer, mindre plass tar det også.

Skrevet

Jeg kjøpte av de minste, 1-liters posene. Putta tuten ned i en kopp så den sto støtt og fylte på en porsjon. Knøt igjen og klemte litt flat. Da tiner den superfort, og koster minimalt. Ha bare maten over i en skål når du skal servere, genialt til hjemmebruk.

Skrevet

Jeg kjøpte en pakke med Avent sine små bokser med skrulokk. Fungerte fint og kan fryses. Kostet ikke allverden heller!

Skrevet

Jeg kjøpte ett sett med bokser på Clas oslon. Akkurat passe store=)

Det er bare vanlig plastbokser da, men trodde man kunne bruke alle typer bokser til å fryse ned jeg??

Skrevet

Tusen takk for masse tips :) Kjempelurt med fryseposer!!! Burde jo tenkt på det selv, men av og til trengs det flere smarte hoder ;)

Skrevet

Jeg frøs i glassene som jeg kjøpte barnemat i(lagte jo ikke alt selv). Gikk supert det, tok de opp litt før måltidet, eller satte de i varmt vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...