ツWonderfull Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Ble dere utsatt for alle mulige beskyldinger og anklager etter det var et faktum at det kom til å bli slutt? Vi skal skilles nå, og herreguuud, alt hva jeg får høre om dagen. Jeg er sånn og sånn og ikke sånn og ja...masse stygt. er det vanlig å drive å psyke hverandre ned liksom?!? Er jeg som ville gå da....og mannen er nok en del bitter. Men alt han kan få seg til å si...jeg har prøvd og ikke la det gå inn på meg, men det begynner å gjøre det likevel....det ene overgår det andre. Det e et helvete i huset her nå.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 det er noen år siden jeg var i samme situasjon, men- ja det var en bitter strid.. det var også jeg som ville gå..men det var etter mannen hadde sagt : jeg er ikke gla i deg mer...men..vi kan holde sammen for ungene...det var ingen god stemning i heimen fra før og det ville nok ikke blitt no bedre av at vi skulle fortsette etter dette. Men jeg fikk også høre av både han og fler i familien..ja det var jo du som ville gå så... -men hvor mye skal man finne seg i da? skulle jeg fortsette bo med en som ikke var gla i meg..og viste det ganske tydelig ? pfft... jeg flytta for meg selv, det var tøffe tak men jeg fikk det bredre etterhvert. Nå er 8 år gått,ungene er voksne og vi er høflig når vi ser hverandre og kan by på en kopp kaffe. Men foruten det har vi ingen kontakt, undrer meg stadig over det at man kan bli så fremmed for hverandre etter å ha vært gift i 16 år..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Kansje mannen din ønsket å få det til å kjempe for han. Kansje han trengte å føle seg elsket av deg? Han var nok tydligvis veldig gla ideg, hadde ikke reagert slik om ikke. Og angående fremmed; Det er jo en selvfølge; det blir jo en ny setting ! Før sammen om alt, etter på ikke sammen og motstridende interesser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå