Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Sv.foreldrene mine har gitt over 120 000 kr til min manns søster. Ingen av de andre har fått noe:( Vi trenger også sårt penger, om ikke 100 000, så hadde 10 -20 000 gjort susen. Hvorfor skal det gjøres sånn forskjell på søsken? Vi har ikke noe bedre råd enn de som fikk penger, heller. De har nå sagt at vi skal få penger, men hvorfor gjør vi ikke det da? Blir så deppa, for det med økonomien vår sliter på meg:( Og hadde vi nå fått de 20 000 om ikke annet, så hadde ting bare ordnet seg. Det er over 1 mnd siden de fikk de pengene. Vi har ikke hørt en dritt. Hvorfor si at vi skal få både det ene og det andre, dersom de ikke har tenkt å holde det? Eller om de skal holde det, hvorfor må de da drøye det så lenge:( Vi er blakke! Spør selvsagt ikke etter det, da får vi heller greie oss selv.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Dere får jo hvertfall penger.. Kanskje det tar litt id og spare opp. Jeg har 2 ekte søsken, og en stesøster. Stesøster er pappas nye dame sin unge. (vært sammen i 5år) hun fikk dekket hele lappen, fikk en spiltter ny audi a3. (dyr bil) og fikk betalt et år på folkehøyskole, Av vår pappa!!! Og vi har ikke fått en dritt. Jeg får så vidt gaver til ungene mine på julaften., det er surt
malingus Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Er du deppa! Uff, har vært mye deprimert selv i mitt liv. Jeg råder deg til å søke hjelp så fort som mulig. En depresjon går ofte ikke over av seg selv og kan heller gjøre deg dårligere og dårligere om du ikke får hjelp! Er mange gode terapeuter der ute som nok kan hjelpe deg! Ikke mist motet! Det ER hjelp å få! (Eller mente du at du føler deg lei deg/skuffet...?) Deppa er en forkortelse for deprimert. Du er f.eks ikke manisk-depressiv selv om du er gla den ene dagen og trist den neste!
MathildeC Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Svigerforeldrene deres tenker kanske at dere også skal få penger, slik at det blir rettferdig fordelt mellom søsknene, men de vet ikke at dere trenger de nå? Evt de må løse ut 120,000 kr et sted fra, hvis det ikke er i banken? Synes dere burde snakke med dem hvis det er et problem for dere, hvis ikke prøver dere tålmodige å vente.. Vanskelig med slikt, det er typisk arv og hytte som får familier til å gå i oppløsning - noe foreldre alltid bør prøve å være obs på. Hvis jeg var svigerforeldrene dine ville jeg ha snakket med alle søsknene og forklart hvorfor de gjør som de gjør, og hva planen er fremover. Det gjør i hvert fall mine foreldre med oss tre søsken (selv om det selvfølgelig aldri blir 100% rettferdig, broren min har f.eks trengt mer penger enn oss).
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 De trengs ikke spares opp. De har flust av penger på konto. Synes forskjellsbehandlig stinker.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Kommer ikke til å spørre om ei krone jeg, vi klarer oss, men hadde hjulpet oss sykt mye:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå