metaMORfose Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 som har støttet meg, og sendt klemmer og varme tanker. Og for all skryt av min kjære mann. Jeg vet at jeg er veldig heldig som har ham - han er en fantastisk far, kjæreste og et godt medmenneske. Har vært på sykehuset i dag, og de sier at dersom jeg hadde kommet inn seinere, så hadde det tatt mye lenger før jeg hadde blitt frisk. Lungebetennelsen er av det aggressive slaget, og folk dør av denne typen hele tiden. Jeg har vært en del sykere enn jeg har trodd. Men nå er verdiene mine mye bedre, men jeg har fått beskjed om å holde meg hjemme og i ro, i hvert fall denne og neste uke. Jeg kan leve med det. Føler meg veldig sliten, men mye friskere, hvis dere skjønner forskjellen. ))) Så nå blir det sikkert mer bamming fremover! ))
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Det er kjempefint å høre:) Bra mannen din sendte deg til legen i "tide"... Fortsatt god bedring til deg..... )
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg er vel kanskje ikke noen av de som har støttet deg, men har iallefall tenkt masse på deg. Så bra at du har en slik flott mann =) Bra mannen din dro deg til sykehuset før du ble enda verre. =) Gleder meg til mye bamming med deg =)) Hold oss oppdatert om formen da =)
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Intuisjonen til mannen min er upåklagelig. ) Takk skal du ha, h@ppy!!
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 Klart du har vært en støtte! Alltid oppmuntrende og empatisk. Så klart, trønder!!!!!!!!! Gleder meg til å bamme med deg også. Jeg blir så glad av deg, for du har så mye energi i det du skriver. Jeg kjenner meg kanskje litt igjen.. selv om jeg er gammmmmmmmel og skrøpelig.. hø hø.. )))
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Jeg håper jeg blir som deg når jeg blir "gammel" =))) hehe =)) Du virker som ett flott menneske. Merker meg det du skriver til folk, positiv, smart og engasjert kvinne =))
piano♫ Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Så godt å høre at du er tilbake. Pass på at du lytter til legen (og mannen din) og helst holder deg i ro _litt_ lenger enn du har lyst til. Fortsatt god bedring!
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2008 Hahah.. der fikk jeg gitt!! Du er morsom!! Takk det samme, forresten. Jeg er veldig glad i positivitet og energi. Man kommer så mye lengre med det. Og kvinne.. hææ.. jeg som er for ungjente å regne!! Fniiisss
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2008 Piano: takk skal du ha! Jeg lover å høre på både legen og mannen i minst to uker til. Er sykemeldt til og med 7. sept, i og med at jeg jobber i barnehage. Har skjønt alvoret. Takk skal du ha )))
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2008 12:34 var til trøndersnuppa mi!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Godt å høre at du er på bedringens vei! Og bra du har en mann som "overkjørte" deg og dro deg til legen i tide. Slapp av så mye du kan slik at du blir frisk og rask igjen..
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2008 Takk skal du ha Hotten Tott! Veldig lurt at han overkjørte meg ja. )) Prøver å slappe av, og synes jeg greier det ganske bra. hi hi
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Hihi =))) Godt å ha deg tilbake =)))
boble <3 Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Hipp hurra for at du er blitt bedre og for at det blir mer bamming på deg nå:0) Som du ser har du vært savnet:0)
konvall Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Godt å høre at du ikke skal tilbake på jobb enda. Husk at det er masse basiller i en barnehage, så du må få igang imunforsvaret ditt skikkelig før du begynner igjen.... Men, metaMOR.....som den kloke og flotte damen du er, så vet du helt sikkert dette selv... Sender deg verdens største godbedrings klem...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Så bra å høre at verdiene nå var bedre. Og at du kom deg på sykehus i tide!! Viktig at du gjør som mannen og legen sier, å holde deg i ro en god stund til enda.. kjekt å ha deg tilbake:) og fortsatt god bedring:)
blond Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 To ukers sykemelding får du ikke uten grunn! Vet det er vanskelig å holde tempoet nede når energien begynner å komme, men viktig at man gjør det likevel. Godt at det går riktig veien for deg! Begynner å bli kjent med deg her inne og ser fram til flere innlegg fra deg. Det blir vel en del av dem de nærmeste to ukene... Fortsatt god bedring!!
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 11. august 2008 Takk takk! Utrolig å være savnet - veldig hyggelig )) Takk, Thia!
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 11. august 2008 Klem tilbake! Jeg skjønner jo det med basillene, best å holde seg hjemme. Har aldri vært sykemeldt mer enn en uke, så dette er en ny opplevelse )) Takk, konvall
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 11. august 2008 Får prøve å holde meg i ro ja! Skjønner jo at det er viktig. Koselig å være tilbake, selv om det er litt på 'halv tolv', som svigermor sier.. )) altså, litt i rykk og napp. Sover fremdeles en hel del. Blir sliten av å gå på do. Uvant! Takk Kokkelimonke! ))
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 11. august 2008 Det har du helt rett i. Jeg som aldri pleier å mangle energi er helt knekt, og når jeg ligger her kjenner jeg meg ganske bra. Så må jeg på do, eller spise middag, og så er jeg utslitt og må sove i 5 timer. ) Du skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å være sterkt tilstede her fremover! )) takk for hyggelige ord, Blond!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå