Gå til innhold

Trekking av visdomstenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det greit når man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor komlisert det er å ta dem ut.

Jeg måtte operere mine, det var helt jævli, og jeg ville ikke hatt den påkjenningen som gravid.

Men hvis du ikke blir stressa av å gå til tannlegen, og de bare skal trekkes ut, kan det vel ikke være farlig.

Ring og hør med tannlegen/lege

Skrevet

Jeg var i 8 måned da jeg tok visdomstennene. Tok to på en gang, og måtte operere på sykehuset. Det gikk helt ok. Eneste som var det rare, var at legene lo og hadde det så moro av den "hyperaktive" ungen som låg inne i magen og "bompa":) Jenta mi reagerte nok på det sterke lyset og boren..... Men det var ikke noe farlig for fosteret. Paracet er jo det du får som smertestillende etterpå, men det går over etter en dag eller to.

Lykke til:)

Skrevet

Takktakk:) Ringte tannlegen jeg da og spurte, men disse skal jo bare trekkes hos tannlege og med med vanlig lokalbedøvelse så hun mente det gikk greit:)

Skrevet

Hm.. tannlegen min ville ikke trekke visdomstennene mine under svangerskapet, så jeg måtte vente til ungen var ute..

Skrevet

Jeg fikk også beskjed av min tannlege om å vente til tulla var ute. KOmmer kanskje ann på hvor viktig det er å få ut tannen/tennene?

Skrevet

hmm..rart det sies så mye forskjellig da. Her var det ikke viktig å ta dem...snakket bare med tanntekniker ikke tannlegen da...

Skrevet

jeg trenger ikke ta dem med mindre det oppstår trøbbel med de. er ingen grunn til å trekke friske hele tenner :)

Skrevet

Nei de er ikke friske da....et lite hull i hver av de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...