Gå til innhold

Dere som har gått fra partneren deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere utsatt for alle mulige beskyldinger og anklager etter det var et faktum at det kom til å bli slutt?

Vi skal skilles nå, og herreguuud, alt hva jeg får høre om dagen. Jeg er sånn og sånn og ikke sånn og ja...masse stygt.

er det vanlig å drive å psyke hverandre ned liksom?!?

Er jeg som ville gå da....og mannen er nok en del bitter. Men alt han kan få seg til å si...jeg har prøvd og ikke la det gå inn på meg, men det begynner å gjøre det likevel....det ene overgår det andre. Det e et helvete i huset her nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, fordi da min xmann dro til sine foreldre for å klage på meg, fikk han beskjed om at han nok ikke var en enkleste i verden han heller. Men å bo sammen etter at det er slutt er vanskelig. Og det er ikke bra for ungene å være i den tilværelsen der, så en av dere må ut snarest.

Skrevet

Jeg tror det er forholdsvis vanlig når man er veldig såret. Opplevde dette selv da jeg gikk fra xmannen min. Veldig tungt og vansklig:(

Håper dere klarer å samarbeide etterhvert.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jada, helt normalt...

nå vet jeg ikke hvordan din eks er til vanlig, men her har det ikke gått over....

Skrevet

jeg er helt sjokkert over hva han kan klare å sitte å si helt overbevisnde til meg. hvem ER denne mannen egetlig?? herregud.

Han har vært dominerende lenge da, men hallo...NÅ har han tatt heeelt av. Jeg blir kvalm av å være i dette huset her mer. :(

Skrevet

Ja, går man igjennom en skilsmisse kommer ALL djevelskap og helvetesmakt fram. Smuss,skitt og søppel får egne bein å gå på, og de som før likte deg, begynner å hate deg. De som var på din side før, snur seg mot deg.

Skilsmisse er en sjokkerende affære om du ikke er klar over all møkka som graves fram underveis. Møkk og løgner med en cherry on top...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min eks var dominerende, sta og kverulerende. Til tider også ganske flink til å manipulere... det har ikke endret seg, tross ny samboer og nå nytt barn også. Han gjør alt han kan for å lage et helvette for meg så fort han får kjangsen, og kommer til å fortsette sånn for alltid..

om man hadde visst da, det man vet nå.... Lykke til på ferden!

Skrevet

Ja... jeg var en heks fra helvete jeg når jeg gikk fra faren til datteren min. Svigermor ringte meg til og med og spurte hvorfor jeg hadde vært utro mot sønnen hennes (???!!), noe jeg ikke hadde vært overhodet. Han derimot hadde vært utro mot meg og gjort en masse annet stygt som han flakset rundt og sa at det var jeg som hadde gjort. Fine greier. Går jo kanskje an å si til mannen din at du er moren til barna hans og slik drittkasting ikke akkurat gangner hans barn. Kanskje han slutter med det da..? Går an å prøve ;-)

Skrevet

hehe, 1.svigermoren min spredde det "budskapet" om meg også, at jeg hadde vært utro mot sønnen hennes, og det var derfor vi ble separert.(For sønnen hennes, lillemann, attpåklattnuskedusken kunne jo umulig ha gjort noe galt!???)

Og sannheten var at sønnen hennes hadde et barn med en annen, og hadde vært utro i mer enn 3 år.

Men det visste jo ikke svigermor da...hun har vært meget ydmyk hver gang vi har møttes. Hun vet det ikke var sant, det hun sa om meg.

Skrevet

Ja, det ble jeg. Vanskelig å ikke la det gå innpå seg når det pågår, men det blir da glemt det også heldigvis :) Føler med deg, for det var forferdelig der og da, spesielt å få usanne rykter på seg. Men den verste tiden er når dere må omgåes endel. Jo mindre dere ser til hverandre, jo bedre blir det. Ihvertfall etter mine erfaringer fra det forholdet hvor alt var som verst, som minner om hva du beskriver.

Hadde et 5 år gammelt forhold også, og der var det ikke slik da. Dog endel sinne som kom ut pga at jeg ville avslutte og han ville ikke avslutte, men da følte jeg det var endel av prosessen, og det gikk fort over. Nå er vi venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...