Gå til innhold

Uke 34-35

frøkendings *fødeklar!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror småen har lagt seg med hode ned nå...veldig grafsing langt der nede...lurer på om han holder på å grave seg ut hehe

I helgen hadde eg skikkelige stikkinger/ilinger ned i underlivet når eg gikk og sto mye også...

Flere som har det sånn i uke 34-35?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi snudde seg i uke 31. Etter det har det røyna på med vonde kynnere, nerver i klem i korstryggen, disse stikkningene i underlivet og nå i helgen masserier (en slags mellomting av kynnere og rier).

Før det hadde jeg et drømmesvangerskap:o) Lite vektoppgang, masse energi, ingen smerter!

Er 34+4 i dag, og har nå blitt sykemeldt pga frykt for fortidlig fødsel.....

Skrevet

Er i uke 36 og fikk konstatert seteleie for 2 uker siden. Nå tror jeg imidlertid at han må ha snudd seg for jeg kjenner også denne "grafsingen" på blæra (hva pokker er det for noe egentlig?) I tillegg synes jeg plutselig jeg har litt sterkee bekken igjen og bbayen spartker på andre steder (opp i brystet)

Skrevet

Huff det hørtes ikke noe behagelig ut, er jo så mye spenning med alt dette også, merker iallefall at eg er begynt å skulle tyde alle små tegn nå...selv om eg egentlig regner med han blir der inne til termin:)

Har også hatt et fint svangerskap...ingen plager å klage over iallefall.

Lurer på om ikke vi har termin samtidig...eg har termin 19. september:)

Skrevet

Spennende om han har snudd seg da!:)

Aner ikke hva denne grafsingen er he he men her kom den samtidig med denne stikkingen/ilingen ned i underlivet...så eg tenker at han sikkert holder på å legge seg orntlig godt til rette der nede og at han presser på nedover og derfor ilinger når eg står/går:)

Har hørt flere med bekkenproblemer som sier det stabiliserer seg når det nærmer seg:) Har heldigvis (bank i bordet) sluppet unna særlig vondt bekken.

Skrevet

Jeg er rett etter deg;o) frøkendings.

Termin er satt 20 september, men har helt siden første UL fått beskjed om at jeg nok ikke kom til å gå helt til termin....

Så burde kanskje vært LITT mer forbedredt enn der vi er nå! Har brukt hele sommeren på å pusse opp det huset vi kjøpte sist år! Kjøkken, gang og barnerommet gjenstår! Og utstyrsmessig har vi bare kjøpt vogn og bilsete. MEN NÅ blir det shopping til uka:0)

Skrevet

He he ja men rart med det, eg tror at eg har allverdens tid...klarer liksom ikke heeelt å skjønne at det nærmer seg:)

Uansett...de kommer når de kommer, og alt ordner seg jo uansett, tenker eg iallefall he he

Er mere av typen som pakker bagen min når fødselen starter....gjorde det sistgang også (7,5 år siden), når vannet gikk fant eg ut det var på tide å pakke bagen å komme meg på sykehuset:)

Mangler fortsatt noen småting til babyen eg også...og shopping er jo bare kooos he he

Noen spesiell grunn til at de ikke trodde du ville gå til termin da eller?

Skrevet

Jeg er ganske liten. Ikke mye plass inni her;0)

Alle kvinnene i familien min er små og ingen har foreløbi gått til termin. Ikke bestemor, mamma eller noen av tantene mine. Jeg er første mann ut i min generasjon. De fleste i familien min er født 1-2 mnd før termin.

Jeg håper på å bryte den trenden:o)

Skrevet

Er i uke 34 og formen er veldig bra. Er mitt fjerde barn, så merker jo det begynner å bli tyngre:-)

Prøver å kose meg nå på slutten, for dette er nok siste gangen jeg går gravid. Har lite kynnere og andre smerter heldigvis.

Vesla ligger i hodeleie, og kjenner også masse grafsinger. Er hendene hennes det:-)

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...