Gå til innhold

Sånn, da har jeg driti meg ut også :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utdrikningslaget mitt ble holdt på lørdag, og det var et par flaue ting der ja..:)

Ble hentet i 10 tiden på morgenen og kledd ut i den "pene" ballerinakjolen, rosa rulleskøyter og lilla parykk :) Så bar det avgårde på matvarebutikken der jeg skulle handle frokost...Men det var ikke bare å handle, jeg måtte handle utav andre sine handlevogner! Men det er jo ingen som eier humor her i byen da, så det gikk jo ikke så bra.

Så bar det avgårde inn i skogen for frokost.

Så var det ned til byen der jeg skulle tegne portretter for 5 kroner stk. Jeg tjente faktisk 95,- så det var jo ikke så verst. En mann ga meg 25,- for at jeg skulle la vær å gifte meg :)

Så ned kaien der jeg måtte klippe boxershortslapper og spå i fremtiden. Så var det tivoli. vi kjørte krasjebiler og kopper.

Så opp på en parkeringsplass hvor de da tok bind for øynene mine, rulleskøytene på ijenn og tau rundt livet. Og da de fjernet bindet så så jeg at tauet hang fast bak en bil som tok full fart forover. Jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv! Men det viste seg at tauet mitt ikke hang fast i det som hang i bilen. Å ble litt skjelven da ja :)

Så kjørte de meg ut på ein bondegård der jeg måtte hente 16 kuer fra beite,(og jeg er ikke redd for kuer i det hele tatt) sette de på plass å melke de. Måtte også rense melkemaskinen. Så fikk jeg mate 2 kalver, og det var jo bare koslig da.

Så bar det avgårde på hyttetur med reker og vin. Må nesten si at de siste timene der hvor vi bare satt å spiste å drakk vin var nok de kjekkeste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe hørtes koselig ut ja:O)

Tror neppe d blir noe utdrikkningslag på meg før jeg gifter meg. alle er liksom så opptatt med sitt og bryr seg lite. Men men d får no bare være da:Op

Skrevet

det trodde ikke jeg heller,men tog grundig feil der ja:)tror ikke en forlover har skam til å ikke stelle til noe.i såfall burde hun skamme seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...