Lille*Frue* Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 suns det er stort jeg føler meg nærmere mål nå hihi.. Er litt stolt over babyen i magen.. *min første*
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Velkommen inn hit, og lykke til med siste etappe! Tiden flyr framover nå:-)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Hei hei, og velkommen til siste trimester ) Ja nå er nok en milepæl nådd og du kan trygt være stolt over babyen i magen din, det er jeg også - kjempestolt. Gleder meg sinnsykt til å holde henne i armene mine, se henne og lukte henne. Tiden her inne går også utrolig fort og snart snakker du om slimpropp, rier, modning og fødsel ;o) (så langt har ikke jeg kommet ennå, men det kommer-er bare i uke 32) Lykke til videre ) Nyt det
Lille*Frue* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Takk for det dere =) Lenge å vente før man kan se babyen.. men er helt sikker på at ventinga er verdt det Gleder meg til å kunne holde jenta mi jeg, og å kunne holde hende i mine armer ^^ Gleder meg så mye, at det går ikke ann å beskrive det.. Tenk at jeg allerede er i siste etappe hehe.. godt å tenke på egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå