Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 har vært sammen med sambo i snart fem år.. De først åra hadde vi et kjempe bra sex liv.. ofte og bra det siste året har det begynt å skrante, jeg har liten sex lyst å orgasmene begynte å forsvinne.. sluttet på p piller for å se om det kunne hjelpe.. Det gjorde det, en måned eller to, men så var rutinen igang og jeg merker at jeg eg lei.. andre enn meg som føler at når man ikke kommer gidder man nesten ikke ha sex? vet at det er en kjempe ego tanke, men ofte tenker jeg det.. Ofte er jeg nesten ved målet når vi har sex, men kommer liksom aldri helt i mål.. dettte er utrolig frustrerende.. samboeren min er verdens beste, han prøver alt for at vi skal ha det bra sammen.. andre som har det på samme måte? noen gode tips? HVordan skal jeg snu tanke gangen min, merker jeg tenker alt for mye på at jeg vil komme når vi har sex, å da skjer det jo aldri...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Alternativ A : SLUTT helt å ha sex med han - onaner istede : ) Da er du i det minste sikret orgasmer : ) - fortell han det he he .... Alternativ B : Sørg for at du får din orgasme FØRST ....- før du gir han en ....: ) Altså ikke " skrev " for han ...før han har gitt deg minst 1 orgasme først ... . Er ikke alle kvinner som kommer vaginalt - og da må " omvendt onani / gjensidig onani " O.L kanskje være tingen for dere ? Istede for å satse på at selve samleiet skal gi deg orgasme . Han bør være villig til det - gjøre litt for å glede deg først - ellers benytter du deg av alternativ A !!! Og det blir i hvertfall ikke no morro for han : ) he he ....slemme meg ....men mener det seriøst ! Ærlig talt - BEGGE har da rett og krav på å få orgasme . Og er ikke partneren din opptatt av din nytelse eller villig til å gi deg det ....er han ingenting å samle på .... finn deg en annen da ....enkelt å greit ! Såre enkelt - no problem ! Lykke til ! Hilsen kvinne rundt de 30
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 NB ! Syns overhodet IKKE du er egoistisk som tenker slik ....er jo bare normalt å miste lysta på sex med partneren sin - om han likevell ikke tilfredstiller deg . Enten pga latskap eller sin egen mannlige egoisme .... Han vil fortest mulig INN og bare tømme seg raskest mulig og sove ... DET er SUPER egoistisk det ! Slike menn ..... Slike menn burde vi kvinner egentlig be ryke og reise og heller ta å runke seg likesågodt ...eller nekte dem sex ! Så kan de komme å ha sex med oss - når de er instilt på å bidra med litt mer enn bare jokking inn og ut ...Sex er så uendelig mye mer ...enn bare samleie . Det forventer man de også skjønner i en opplyst tid som 2008 faktisk ! ER PÅ TIDE JENTER BEGYNNER Å BLI MINST LIKE EGOISTISK I SENGA - SOM MENN !!! Kunn da - kan dere jenter få et TOPP sexliv .... da blir dere tilfredsstilt og lysten tapes ikke ... Hvorfor ikke bare kreve det du vil ha av sex ? Er ingenting som hindrer deg annet enn tullete gammeldagse kjønnsroller oppi hodet ditt ...finns da ingenting egoistisk i det ? Å hva er så farlig med å være litt egoistisk ? Ingenting faktisk .Menn " får jo lov i samfunnet å tenke kunn på seg selv - hvorfor skal ikke vi kvinner kunne gjære det samme ...? ER LIKESTILLING NÅ FAKTISK ! Taperne i sexuallivet er de som ikke tør kreve og være litt egoistisk i senga .Og hvem vil være en " taper " - i hvertfall ikke jeg .Jeg sørger for at jeg får minst 1 og 2 - 3 orgasmer hver gang av min mann - og det er forde jeg tross allt er en multiorgasmisk kvinne ...og bare må ha det : ) Faktisk sliter jeg aldri med lysten eller apetitten på sex ... så er jo en vinn vinn situasjon tross allt for han også ...at jeg er en EGOIST i senga ...he he
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 så utrolig godt å få høre andre sine synspunkt på denne saken Til helga skal jeg overraske sambo med ny innkjøpte sex leketøy og ikke la han komme til før jeg er førnøyd! hehe Takk for gode tips og fjerning av min dårlige samvittighet!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå