Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det var litt rart å oppleve. Søndag, igår, var første gangen jeg merket det. Hun startet dagen idag også med å hikke, litt søtt da ;o)

Hikker babyene deres ofte??? og hvor lenge?

Hjelper det å stryke på magen for at hun skal slutte, eller er det bare en myte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min kan hikke flere ganger for dag den. eller omtrent ikke ikke en dag..varierer veldig.

Skrevet

Min hikker ofte.

De gjør de når de svelger fostervann, og de trener opp lungene ved å hikke tror jeg. Er ihverfall helt normalt.

Skrevet

Min har hikket som en gal i flere uker,hehe..

Det stemmer det at de svelger for mye fostervann og begynner å hikke. Det er et veldig sunnhetstegn,sa min jm da jeg spurte om dette;)

Så det er flott at de hikker!

Skrevet

Det hjelper like lite å stryke på magen når bebisen hikker, som det gjør å stryke oss når vi hikker ;)

Hikking er bra for dem for de får trent lungene, har jeg lest.

Min lille hikker nå kanskje en gang om dagen og det varer ca. 5-10 min.

Skrevet

Her er det masse hikking i magen, og det har det vært i mange uker. Er 36+3 nå. Han hikker ofte flere ganger om dagen, gjerne 5-10 min av gangen.... Kjenner det ofte om morgenen :-) Hjelper ikke å stryke, nei... Noen ganger virker det som om han blir litt irritert og lei av all hikkingen og kommer med noen skikkelig spark ;-) Er så koselig at....

Skrevet

jeg er sååå glad hver gang han hikker..d betyr bare at han forbereder seg på livet utenfor magen..øver seg på å puste..så den hikkingen er kjempevelkommen:)

 

d å stryke for å få d til å slutte har ingen effekt..men der i mot er d jo god massasje til babyen din da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...