Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 ...det var litt rart å oppleve. Søndag, igår, var første gangen jeg merket det. Hun startet dagen idag også med å hikke, litt søtt da ;o) Hikker babyene deres ofte??? og hvor lenge? Hjelper det å stryke på magen for at hun skal slutte, eller er det bare en myte?
Trulte76 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 min kan hikke flere ganger for dag den. eller omtrent ikke ikke en dag..varierer veldig.
Reiki 73 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Min hikker ofte. De gjør de når de svelger fostervann, og de trener opp lungene ved å hikke tror jeg. Er ihverfall helt normalt.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Min har hikket som en gal i flere uker,hehe.. Det stemmer det at de svelger for mye fostervann og begynner å hikke. Det er et veldig sunnhetstegn,sa min jm da jeg spurte om dette;) Så det er flott at de hikker!
ChellBell - har født! Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Det hjelper like lite å stryke på magen når bebisen hikker, som det gjør å stryke oss når vi hikker Hikking er bra for dem for de får trent lungene, har jeg lest. Min lille hikker nå kanskje en gang om dagen og det varer ca. 5-10 min.
Lillepusen-78 Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Her er det masse hikking i magen, og det har det vært i mange uker. Er 36+3 nå. Han hikker ofte flere ganger om dagen, gjerne 5-10 min av gangen.... Kjenner det ofte om morgenen :-) Hjelper ikke å stryke, nei... Noen ganger virker det som om han blir litt irritert og lei av all hikkingen og kommer med noen skikkelig spark ;-) Er så koselig at....
Gjest Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 jeg er sååå glad hver gang han hikker..d betyr bare at han forbereder seg på livet utenfor magen..øver seg på å puste..så den hikkingen er kjempevelkommen:) d å stryke for å få d til å slutte har ingen effekt..men der i mot er d jo god massasje til babyen din da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå