Gå til innhold

Hjelp! Nå kommer jeg inn hit :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden har jo gått SÅ fort! Siste etappe allerede, og i løpet av disse 12 ukene så skal vi forhåpentligvis rekke å flytte :\ Hadde håpet jeg skulle rekke det før vi kom så langt, men neida!

Men det går vel det også, som alt annet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn hit! Nå går det fort framover ja:-)

Lykke til med siste etappe, og med flyttinga!

Skrevet

Hei hei, og velkommen til siste trimester. Her går også tiden veldig fort, synes ikke det var lenge siden jeg skrev noen og 80 dager og nå er det kun 58 dager igjen.

Lykke til med flyttinga, husk og ikke bære for tung eller ta i for mye ;o)

Skrevet

Hei Lotta! og velkommen etter inn hit på tedje og siste trimester. Ja, er det ikke merkelig hvordan dagene og ukene bare flyr avgårde?

Er formen fin? Lykke til med flyttinga :)

Skrevet

Takk takk :)

Ja, formen er fortsatt kjempefin! Litt mye kynnere bare, men _noe_ må vel jeg også klage over ;)

De største innkjøpene er også gjort, så alt er vel egentlig klart til pjokken kommer - bortsett fra leilighet.

Hvordan går det med deg da? Du hadde det vel ganske problemfritt du også?

Skrevet

Jo, samme her. Formen har vært helt fin fram til nå, men nå har jeg også litt for mye kynnere. Er 50% sm ut denne mnd, for å se om det blir bedre. Har en ganske krevende jobb, så legen mente det var på tide å roe ned tempoet litt. Ellers har vel vi også fått det meste i hus nå, i allefall alle de "store" tingene som seng, vogn, bilstol, stellebord og voksipose. Begynner også å få en fin samling med babytøy. Tror ikke jeg trenger å kjøpe så mye mer, bortsett fra noen bodyer og strømpebukser i ull.

Holder på å pusse opp barnerommet, men det går litt saktere enn planlagt siden jeg må ta det med ro, og ta mere pauser enn tidligere. men men, vi blir nok ferdige før babyen kommer. Uansett skal vi jo ha babyen inne på vårt soverom til å begynne med.

Skrevet

Velkommen hit, hehe, sier det til meg selv også for jeg hoppet inn her i dag selv :) Deilig å endelig være i siste etappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...