Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag to dager over termin og sitter her uten tegn til fødsel. Prøvde sex i går, samt kjørte tur på humpete vei og fikk voldsomme kynnere, press nedover og urolig mage. Ble oppgiret og tenkte at nå skjer det noe i løpet av natta. La meg derfor tidlig for å få slappet av før det startet, men våknet kl tre i natt og hadde bare litt mensmurringer. Nå kjenner jeg ingenting... Har vært relativt rolig og avslappet og tenkt at den lille kommer når han (tror det er gutt) er klar, men i dag kjenner jeg meg deprimert. Vil ha dette overstått! Hvordan får dere tida til å gå? Jeg har forberedt det som er å forberede, vasket hus i helga og i lengden blir det kjedelig å surfe på nett og å lese. Orker ikke tanken på å gå mye heller, så tur til byen eller en gåtur utgår også.

Huff, det ble sutrete her, men deilig å få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke trøst, men du er ikke alene. Er en dag over termin og sliter fælt om natta med nedpress og kynnere m.mer (innlegg lenger ned) men på dagtid er det dødt. Blir litt deprimert av det, ja. Slitsomt å gå sånn og vente når du vet det kan skje når som helst...

Håper det skjer noe snart for oss begge, sender herved litt fødestøv *********************************************************************************************************************************************************** :-)

Skrevet

Skjønner at du er utålmodig! Er dessverre ikke så mye annet å gjøre enn å vente, h*n kommer, som du sier, når h*n er klar:-/

 

At du hadde mensmurringer betyr jo at ting modnes, og da skjer det jo _noe_ i alle fall:-)

 

Prøv å slappe av så godt du kan, samle krefter til fødselen! Du har ikke noe koselig småtteri du kan gjøre da, som ikke sliter deg ut? Sette bilder i album eller scrapbook eller noe? Når jeg setter i gang med slikt, flyr tida fort i alle fall:-)

 

Lykke til! Håper h*n bestemmer seg for å komme ut snart og hilse på mamman sin:-)

Skrevet

Prøv sex i dag og, skal jeg. Er slik jeg har fått i gang mine tre andre fødsler, så eg har stor tro på dette! Jeg hadde slik virkning som du hadde, på sex i går, og jeg merker at det er noe på gang liksom. Stoppet opp i natt... Men det murrer å går fortsatt, tre-fire rier i løpet av en time.

Men kjenner at jeg trenger en omgang til for å få fortgang på det.

Skrevet

Takk, jenter! Er litt trøst å vite at man ikke er alene:-) Men lurer på en ting; siden dette antakelig er tegn på at modning er igang, burde ikke slimproppen gå snart? Har ikke merket noe til blod, slim el.l.

Skrevet

Forrige gang merket jeg ingenting til noen slimpropp jeg;-) Er visst ikke alle som ser noe til den.

Skrevet

Stemmer, eneste gangen jeg har sett slimproppen helt sikkert var første gang... Da så jeg det ved at jeg så blodet på papiret...

Skrevet

idag er jeg to dager over termin,,. 9 aug var jo den magiske dagen , dagen vi hadde gledet oss til så lenge, alt er klart. nette begynner å bli ordentlig kjedelig og klærne trange,, kjeder meg masse,, men det som er sikkert at at fødselen vil skje., alle sier hver tålmodig,., ja ja,, men dere har ikke gått i 41 uker snart.... trenger en gjeng med gravide damer å sutre med :) vi burde boltre oss fast på en kafe å sutre,,,

 

men ut av all denne ventingen kommer det en kjempe belønning og da har vi nok å holde fingrene !

Skrevet

"Vær tålmodig" og "babyen kommer når den er klar" er ofte hørt:-) og det er jo helt sant, men ikke akkurat det en trenger å høre når en allerede er møkklei og har behov for å sutre litt:-)

Skrevet

Skjønner godt at man blir oppgitt av å gå over termin.....jeg er seks dager over termin i dag. Og jeg holder på å bli gal....ingen tegn til fødsel. Ingen murringer eller kynnere...nada....

Blæhhh, er så lei, og nå begynner det å tære skikkelig på humøret. Har nesten bare lyst til å legge meg ned å sove(gå i dvale) til noe snart skjer. Men det er jo ikke så lett når man har barn i huset.

Har forresten prøvd alt for å få fortgang på ting. Regelmessig sex, bringebærbladte, modningsakupunktur, husvask, lange turer, humpete bilturer...som forøvrig ikke ble så humpete siden vi har kjøpt ny bil.

 

Har angst for å måtte bli satt i gang. Dessuten er ikke overtidsvurderings-timen før om en uke....og jeg er passe stresset av å tanke på hvor stor babyen blir til den tid. Hun ble estimert til å være ca 3,8 ved fødsel...og jeg synes det er nok...

Er skikkelig sutrete i dag jeg......

Skrevet

Kan jo forsøke å trøste deg Bimsevimsen-Fødeklar med at jeg hadde en helt fin opplevelse med det å bli satt igang sist. Eneste var jo at jeg ikke ble satt igang før 16 dager over terminen og de 16 dagene var de lengste i mitt liv. Sønnen min måtte tvinges ut, men da pillene ble satt, skjønte han vel at nå var det ingen vei tilbake og kom i full fart (fra 3 cm åpning til han var ute gikk det ca halvannen time).

Siden jeg gikk såpass lenge over terminen sist, har jeg vært innstilt på å gå over også denne gang, men når det nå er tilfellet, kjenner jeg at jeg ikke har forberedt hodet mitt så godt som jeg trodde. Har også bare lyst til å legge meg ned til det skjer noe, men er jo ikke noe godt å ligge så lenge heller, blir støl og dovner av.

Digg å få ut frustrasjon her! Kjør på, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...