Lillypia Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Tok digital cb en dag etter ikm og den var positiv. Så tok jeg en billig-test stav i dag, to dager etter og ikke antydning til strek engang.....
Prinsen & spiren Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Enig.. jeg har opplevd det motsatte.. Tok billigstrimlene, og har fått antydning til to sterker, og ble sjeleglad.. fått det 2-3 ganger.. og har da tatt CB, og den var negativ:( etter det stoler jeg ikke fullt og helt på de..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 hehe.... så da er det bare å kjøpe cb da skjønner jeg... og jeg som akkurat fikk 20 billig tester i posten.. haha... nå tør jeg jo ikke stole på de.. Værst av alt hadde jo væt å få falsk positiv.. da hadde jeg dødd! men hva mener du med antydning? Nysgjerrig... Lykke til videre!
MathildeC Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg brukte disse da jeg ble gravid. Hver gang jeg sjekket ved IKM var de negative, vi prøvde ca 10 mnd. Den gangen jeg var gravid, men testet tidlig, var det svak strek. Så for min del var de til å stole på!
Lillypia Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 det var ikke en liten svak en engang mente jeg med antydning....brukt el testene deres da og veldig fornøyd med de. Men ble litt paff da den ble negativ to dager etter ikm når cb digital en dag etter ikm viste gravid....
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 hehe... jeg mente ho under deg, som så antydning til strek.. lurte på om hun såvidt kunne ane den, eller om det var farge på den:) ja, skjønner du blir paff da ja.. Jeg har dårlige erfaring med el-testene.. cb gir utslag hos meg, men ikke billig-testene:)
VilsågjernehaBIM Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 blir veldig feil å si man ikke kan stole på det ene eller det andre. Som jeg har skrevet her mange ganger før er det sensitiviten på testene som avgjør utslaget. Noen slår ut etter 10 mIU/ml, andre etter 100 mIU/ml. Jeg er sykepleier på gynekologisk avdeling, og kan love dere at de testene som selges kan like gjerne brukes på sykehus som hjemme. Det er veldig vanskelig og gjøre en slik test vanskelig også, vi blir ofte kontaktet ang spørsmål om dette, og jeg pleier å svare; får du kontrolltest BÅDE "virker" testen, og du har gjort det rett. Billigetester.no har samme produsent som vi bruker på sykehuset forøvrig. Men, når det er sagt, ett slikt navn som de har kan jo gjøre enhver mistenksom.....
VilsågjernehaBIM Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 "å gjøre en slik test FEIL" skulle det stå.
*Lykkeliten* Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Hadde ikm torsdag 7.aug.. Enda ikke sett noe til tanta heldigvis.. Har testet med billig-stav siden tirsdag.. Men baaaare negative tester!! Var å kjøpte QR test idag, skal ta den imårn..=) Har dere erfaringer med dem? =) Dem skal visst være bra etter det jeg har hørt..=) Det klør så innmari mye på puppene idag?? hmm..
*Lykkeliten* Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Huff, qr var også negativ idag.. Sjekket tappen også idag, den gjorde meg enda mer forvirra enn noen gang.. Fant ikke åpningen engang, som om den hadde snudd seg helt på baksiden..?? Aner ikke hva som foregår nu.. Men jeg fikk ikke positiv test med sønnen min før i uke 6.. Testet når jeg var 5uker på vei, den var negativ.. Så kan være at jeg ikke har så mye hcg i urinen.. Håper på det ihvertfall..=))
Lillypia Skrevet 13. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2008 Krysser fingrene for deg Lykkeliten!!**************** Tok ny test i dag fra billig tester, 4 dager over ikm og fortsatt negativ!! Er det mulig!?! Tok en cb digital igjen litt senere på dagen og gravid med en gang.....synes det er litt dårlig jeg altså..
*Lykkeliten* Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Takk for det og gratulerer med spire! =) Har du symptomer? =)
Tingenes Herre Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 Jeg testet med billigtest flere dager etter hverandre, fra ca fem dager før IKM og de viste alle at jeg var gravid. Testene ble tydeligere for hver dag som gikk. På IKM-dagen testet jeg med en CBdigital, og den viste at jeg var gravid. Min erfaring er at man kan stole på de fleste tester... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå