HTC Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Noen som har prøvd denne? Pris? Har kun erfarin med Troll dress, er Reflex sin like bra?
HTC Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Har ikke link. Snakket med en dame i utstyrsbutikk i fjor vinter. Hun sa Reflex var da kommet med ny vinterdress med avtagbert ullfor og at denne skulle være like bra som Troll sin. Jeg har hatt Troll i alle år (m avtagbart ullfor) og vært superfornøyd. Reflex skal være mye rimligere enn Troll sin og jeg vurderer å prøve denne i år, skulle gjerne bare høre om noen hadde erfaring med denne først :-)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Kikket på den i fjor (men kjøpte noe annet) Den var fin, men virket veldig tung.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 jeg hadde en sånn reflex dress for to år siden, var super fornøyd, i fjor kom det ingen.. var ivertfall ingen der jeg lette, og damen i butikken sa de bare fikk med påsydd ullfor, kjøpte den og den var grei, men likte den med avtagbart for best. skal lete etter en sånn i år også
HTC Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Veldig tung? For tung tror du? Hun er 4 år. Vi er superfonøyd med Troll, den er lett og fin. Vi hadde også en HH dress som ekstra dress, den syntes jeg virket forferdelig tung og klumpete, men jentungen likte nesten den bedre enn Troll sin (mulig fordi den var noe rosa på den )
Emilie-04 og Tobias-06 Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Hei blåblå! Datteren vår hadde Reflex vinterdress med for til og ta ut i fjor, kjempefornøyd med en ! Brukte den uten for på høsten/våren, og på det kaldeste på vinteren, hun frøys aldrig i den ! Og hun er liten og tynn, men dressen var IKKE tung, faktisk lettere enn Reima og Småfolk som vi har hatt før... Tror jeg betalte ca 799, og jeg skal kjøpe denne dressen igjen i år til både datteren og sønnen min, ANBEFALES !
Gjest Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Jeg er ikke sikker - og tenker å kikke på den igjen i år. Eldstemann var 3 år i fjor.. Ullfóret inni var var ganske tykt, og gjorde at jeg syns den virket tung.
mammaruska Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Har hatt den dressen.Det er to år siden. Syntes den var litt tung m foret isatt. Vanskelig å kle på fordi foret hang igjen i klærne. Nesten umulig å kle på for barnet. Jobber i barnehage og synes de dressene er plundrete. Men kan jo hende de er fobedret i år, det vet jeg ikke. Jeg kjøper ikke den igjen i alle fall.Har heller ikke mye erfaring m troll sin. Liker godtt reima, lette å ta på for både voksne og barn. Men må bare si at jeg var veldig fornøyd m Reflexdressen når vi ikke hadde foret i. Var vanntett lenge:) Kan nok (nesten) sammelignes m troll og reima når det gjelder den biten. Ellers har de hatt gode vinterdresser på europris.
HTC Skrevet 11. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2008 Hei Mamman til knoll og tott og Mammaruska Er det ullfor dere har prøvd eller annet for? Hvorfor hang foret igjen i klærne? Vi har jo alltid hatt Troll og syntes det var uproblematisk å ta på denne dressen når man bare passet på at man tok ulldressen på først også selve dressen. Jeg vet mange har reagert på Troll vedr vanskelig for, men når vi gjorde det slik, ble det ikke problematisk i det heletatt. Blir det ikke litt det samme med Reflex?
gullgutten_min! Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 jeg hadde den dressen i fjor og kommer garantert til å kjøpe den igjen i år! barnehagen anbefalte den til flere andre også når de så hvor kjekk den var! ullforet hang ikke igjen på klærne. den ulldressen var helt super som vanlig ulldress.. enten når han sov i vogna, ut og inn av bilen osv... knalldress!!! har noen sett den i butikken enda?
Gjest Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Dette er den første dressen jeg har vært 100% fornøyd med til noen av gutta mine, så skal kjøpe slik igjen til dem i år )
Emilie-04 og Tobias-06 Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Hei igjen blåblå! Det var ull-for vi hadde. Vi hadde ingen problemer med og få på dressen, datteren vår tok på seg dressen selv( 3 år i fjor) tok bare ull dressen på først også dressen. Den er i Reflex butikkene nå, kjøpte en til sønnen min i dag. (Bor i Tønsberg).
Fire småtroll Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Jeg har også hatt den dressen og er superfornøyd! Varm og god, og veldig slitesterk, en av de få dressene mine gutter ikke har slitt hull i, ble først brukt av storebror, og nå skal mellomste arve, den er like fin. Synes også den var litt vanskelig å få på, helt til jeg skjønte at jeg ikke kunne ha ullforet kneppet på inni dressen. Når jeg løsnet foret, tok på det først og så selve dressen gikk det som en drøm, guttungen klarte det uten problemer alene. Anbefales! Ulldressen inni var også topp under f.eks regntøy.
mammaruska Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Vi hadde med ullfor. Ikke problem å kle på dressen i 2 omganger, først for, og så dress. God dress når den først er kommet på. Men jeg liker nå best å få dressen på i en omgang, jeg da:). Og så har jeg hatt reima dress på samme tid og den er jo bare så lett og rask å ta på, men den har jo ikke ullfor. Men jenta har alltid vært god og varm likevel. Men som sagt, dressen er god, holder godt ute vann og kulde. Men jeg syntesden var litt tung og plundrete, og kjøper den ikke igjen. Ser mange er fornøyd, så dette er nok en smaksak. Du ble vel sikkert ikke klokere av dette, hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå