Gå til innhold

Nå er vi tilbake fra verdens vakreste bryllup :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk endelig fikk svigerfar sin drømmekone :o) Hun har utrolig nydelig i en lekker kjole, Solist som sang "du er den vakreste jeg vet" idet de hadde satt seg..da måtte jeg grine..var så flott. Samboer holdt verdens nydeligste tale til pappaen sin, og han sa at han følte seg som endelig han hadde en ordentlig familie, og at kjæresten til pappaen hadde blitt den nye mammaen hans(moren er ikke tilstede) Han avsluttet med å si at dette var den viktigeste dagen i livet til pappaen hans,, men også en viktig dag i livet hans...Jeg ble så rørt...

Gutta våre på 4 år og 7 mnd oppførste seg eksemplariske HELE kvelden. Ikke noe grining, ikke noe tull. alle gjesten kommenterete hvor herlige og flinke de var. var der fra 13.00-21.00 *s*

Kevin var brudesvenn, åååh han var sååååå søt og flink =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette måå dere lese altså :) hihi

Skrevet

nei var kanskje bare koselig for oss

Skrevet

Jo, det var koselig, men vet liksom ikke helt hva jeg skal svare.

Men, kjekt for dere, hørtes koselig ut!!

Skrevet

skal svare deg eg!

tipper kjæresten til svigerfar din ble glad for talen da! snille unger du har. er nok mangen unger som blir lei etter en stund å lager bråk.. men godt det gjekk fint :)

Skrevet

Hørtes veldig koselig ut:) I bryllupet vi var i hadde brudgommen laget sang til bruden! Ååå som jeg sippa! Hehe

Skrevet

Skal i bryllup til helga,gruer meg fordi jeg begynner å sippe med en gang vi går inn i kirken hehe.

Så flott dere hadde en fin dag/kveld.For ikke snakke om så godt at ungene var rolige,hjelper liksom på det.Syntes jeg ser min skulle sitte stille og være rolig i mange timer...yea right:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...