~~DoraDora~~ Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Skolisser, båndene i joggebuksa osv... Og hvor gamle er de?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Ja, han lærte det i fjor vinter da vi kjøpte vintersko med knyting. Men han ble ganske lei, og insisterte på borrelås på joggeskoene... Han er 6,5 år og begynner på skolen nå.
~~DoraDora~~ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Min begynner også på skolen nå...han er 5 1/2 år da. Men jeg kom plutselig på i dag at han ikke kan knytte. Som oftest har jo skoa borrelås i dag, eller en kan tråkke rett ned i de, og da kommer en ikke på at de kanskje bør lære seg å knytte. Må vel lære ham det nå tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Nei, og det har heller ikke jeg tenkt over. Hun er 6 år nå, så det må jeg se å få lært henne.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Han er nettop fyllt 8 år, han lærte det i vinter da han fikk sko med knyting, ca 7,5 år da.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Nei de kan ikke det.. Er 4 og 6 år.. Burde vel snart lært det til eldste mann iallefall:)
Mille** Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Ja, lærte det når hun var 6 år. Lille på 3 kan ikke knytte. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå