Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Rart å være ned på ettsifret antall uker nå. Siden jeg er midt i flyttesjau går tiden heller fort enn sakte! Rekker ikke å kjede meg eller å synes det går sakte nå nei
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg også har 9 uker igjen - 64 dager:-) Tenkte også det var litt rart å være på ettsifret antall uker. Tida går veldig fort, på tross av sykemelding, bekkenløsning osv osv. Rydder og gjør klart her når jeg har overskudd. Og så har jeg jo storebror på snart 2 - så er ikke tid til å kjede seg her heller:-) Lykke til videre med flytting og magen!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Her er det 8 uker igjen, og ja - tiden flyr....så sant man ikke bare sitter å venter på at den lille snart skal komme. Jeg har mer enn nok å fylle dagene med, så tida bare rusler. Lykke til med flyttinga, husk og ikke slite deg ut.
Totenmamma Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 9 uker og 63 dager her =) Vi flyttet nå i sommer og etter det har bekkenet ikke vært helt bra.... Syns tida går altfor fort, har ikke ordnet noe utstyr... men men, alt ordner seg vel =)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 Morsomt at vi er 3 stykker med omtrent samme termin, skal bli spennende å se hvem som kommer først "i mål" Takk for lykkeønskninger, får heldigvis god hjelp av venner til bæring og kjøring nå i flyttesjauen, ellers hadde jeg jammen ikke klart det. Må si jeg gleder meg til å få alle ting i hus i nye leiligheten og bruke de siste ukene til å bare pusle rundt og få alt på plass Dere andre får kose dere med det allerede nå og fremover da
*tornerose* Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Ja tiden flyr, d er helt sikkert og spes. når en holder på å flytte & styre på.... Det gjorde jeg sist svangerskap (bygget hus) og vips så var terminen der uten at jeg fikk tid til å tenke.... hehe.... men da terminen kom og dagene gikk, da gikk det plutselig veeeeeldig seint, for da er det kun venting og kjenne etter om en begynner å få vondt liksom :-).... Jeg har litt flere dager enn deg igjen, 72 dager, men er kommet til uke 31 og det er helt ufattelig, ikke lenge siden jeg var over fra gravidsiden til 1. trimester :-) Så nå har jeg tenkt å nyte de siste ukene & kose meg med spark og bevegelser og magen min :-) Lykke til med ny leilighet og kos dg videre i svangerskapet. Skal bli koselig å se hvem som kommer først i mål som du sier :-) Da er det vi som overtar fødselspreiket her inne *hihi*
mooimooi Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 9 uker (60 dager) her... føler at tia går litt sent nå... men men...
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Har også 9 uker igjen cirka Eller 68 dager da... Og syntes tiden har gått helt utrolig fort siden jeg var halveis! Har også holdt på med flytting, så oppussing, er i 50% jobb, og må vel snart begynne å få på plass ting ) Handling til lillegutten har det også blitt tid til midt oppi alt. Og ny bil Småferier og teltturer! Sosiale sammenkomster osv. Så tiden flyyyyyyr virkelig :D Hvordan har formen deres vært så langt da jenter?
mooimooi Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Formen har vært TOPP ikke syk en dag og jobber 50% ++ på en bolig med psykisk utviklingshemming og håper på det frem til permisjonsstart 20 september... men mye kan skje så skal aldri være sikker... Men begynner å tenke litt på fødselen og gruer meg, men gikk veldig greit sist gang, så håper det går like fort og greit denne gang også... sist så pressa jeg 3 ganger så var han ute, men gikk med åpningsrier i nesten 12 timer da... grøss å gru :S
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Formen var på topp her til uke 28 - hadde ingen kvalme, bekkenløsning, plager, ondter eller noe før den tid Så heldig sånn sett! Så begynte det å bli tungt... Og det var da jeg ble 50% sykemeldt. Jobber også på en bolig, med forskjellig type funks.heming der da. Og nå merker jeg at jeg blir fortere sliten, har ødem på +2, litt høyt blodtrykk osv. Men så lenge jeg ikke blir "verre" eller syk, regner jeg med å være i jobben på samme sykemelding til permisjon starter 28.sept. Masse lykke til videre da )
Ønskebaby08*12 Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Endelig syns jeg også at tiden går fort :-) 60 gager igjen i dag. Enig i at det er rart å ha kommet med på ettsifret uker. Nok en milepæk i mine øyne. Det var ganske så stor å komme ned på tosiret dager også. Er sykemeldt for tiden, bekkenet som har har slått seg litt vrang, men prøver å få gjort litt husting når jeg orker. Snart er det permisjon, og da er det ikke lenge før snuppa forhåpentligvis melder sin ankomst :-)
mooimooi Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Kjenner at det begynner å bli tyngre og jeg blir fortere sliten jeg også... men må nå bare prøve... har senvakt idag, så har jeg fri frem til mandag... d blir godt
saga1 Skrevet 13. august 2008 #13 Skrevet 13. august 2008 Jeg har 59 dager igjen og kjenner at tiden flyr. Får snart få ting på plass nå... Kjenner jeg begynner å tenke mer på fødselen nå, siden dette er min første.. Gru/gleder meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå