enigma Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hei, har fulgt litt med i første trimester også, men har ikke hatt "ork" til å melde meg inn. Er nå 13 uker på vei, og sykemeldt pga kvalme, lavt blodtrykk og en bihulebetennelse på toppen.... Men slike ting går over. Har to unger fra før på 5 og 3 som gleder seg til å få en lillebror/søster. Har hatt litt vanskelig for å tro at jeg var gravid, så det er vel derfor jeg ikke har meldt meg inn enda. Men nå er vi på full fart mot en ny verdensborger og vi gleder oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå