olla Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg prøver å tenke febrilsk, hva kan jeg ha glemt av viktige ting??
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Er det aboslutt første dagen i bhg, dvs innkjøring...så trenger du ikke å ta med noe særlig.
olla Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Vi har hatt sånn snikinnføring der tidligere, derfor skal de være der fra 9-15, så da må vi ha med alt de trenger.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 åja...he he. Ekstraskift: bukse, genser, undertøy, sokker...alt som kan skiftes ut. regntøy + støvler er et must...uansett vær. Det er hvertfall det hun eller han trenger i bhg nå da.
olla Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 Ja, liksom det jeg har funnet ut, men er liksom så redd for å glemme noe. Kan ikke huske vi har fått liste over hva de bør ha med, kanskje jeg skal spørre, de er vel flinke til å svare på slike spørsmål
Gjest Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Du trenger ikke å huske alt idag. Om det er noe du har glemt, så er det fult mulig å ta det med neste gang du leverere barnet ditt i bhg. Men spør dem som jobber der ja, dem kan fortelle deg hva som er viktig å ha i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå