MissAntrop Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Da vi flytta i mai bestilte vi adresseendring og ettersending av post som vi betalte 340 kr for. Vi fjernet navn på postkassen der vi bodde og satte navn der vi flytta. Men, vi har til dags dato tilgode å få ettersendt noe annet enn reklame, og jeg vet det er blitt sendt både brev og pakker tiil meg som ikke er kommet frem. Fy flate, det er så dårlig av Posten!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Det har vi vært ute for før også - det er ufattelig dårlig service!!! Fikk jo inkasso på ene regningen (jeg skifta mob. abo. midt i flytteprosessen så jeg kom ikke på at jeg hadde noe utestående hos selskapet jeg byttet fra) og greier fordi Posten ikke klarte å ettersende (som vi også hadde betalt for). Klag, klag klag og en dag går det forhåpentligvis inn...
olla Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Vi også opplevde noe lignende, dvs vi bestilte oppbevaring av post i ferien, men postkassen hopa seg opp med reklame, levert av posten!!!!!!!!!!!!!! Klag i vei, dette er dårlig, en betaler jo for det!!!
MissAntrop Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Ja, jeg tenkte å skrive inn til både Forbrukerrådet, FBI og TV2 hjelper deg. Dette er alt for dårlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå