mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 falt i går, skikkelig altså. Sprukket leppe, men heldigvis alle tenner på plass. Og han blødde så mye at jeg ble litt bekymret:o( Men i dag er det bare et lite skrubbsår ved nesa og leppa er litt hoven. Men det er ingenting mot den verandaleppa han hadde i går..... Så jo ut som om han hadde gått 9 runder med Mike Tyson. De vet å sette en støkk i foreldrene sine disse barna...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Hehehe, tøffe Mike Tyson:-) Jeg fikk også verandaleppe i går da lille rosa knallet til meg.....var faktisk redd for at ene tanna løsnet, men det kjennes greit ut i dag. Fort gjort med disse små kroppene i konstant bevegelse!! Apropos Tyson............venninen til ene datteren har en langhåret Shiuaua som heter akkurat det;-D
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Huff, det høres ikke godt ut! Men småttiser skal vel ha litt kutt og skrubbsår histen og pisten... God bedring til Knerten!!
Gummelillan Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Oj, fletre med skrubbsår her ;-) Godt å høre at det gikk bra - og bare si i fra hvis han trenger seg en matchende kjæreste...
Gummelillan Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 flere eller fletre... er'e så nøje'a ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Og jeg som trodde det ville blitt færre skrubbsår om jeg hadde hatt jenter..... så feil kan man ta. Men en matchende kjæreste tar vi gjerne, må bare matche litt gult og blått og grønt.... og blodfarge:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Hahahaha, ja det er en livsløgn at jenter får mindre skader:-) Her er det eskevis med plaster som går med hver eneste uke!!! Auauaua........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå