mini nr to på vei Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Velkommen!! ganske ny her jeg også deilig å være ferdig med den mest usikre perioden Gratulerer! når er termin?
JulieF*Victoria* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Ja, en kjempe lettelse å være over de første 12 ukene. Termin er satt til 23 februar:) Enn du?
:*lillefru*:har født*: Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Gratulerer med 12 fullgåte uker & velkommen hit til 2.trimester ) Håper du får en fin tid her inne!! Har termin 11jan, men blir satt igang ca19 des )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå