Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg og eksen min prøver så godt vi kan. Men uansett hvor mye vi prøver, så blir vi alltid uenige om ting. F.eks. i sommer så har sønnen vårt bodd hos faren sin i 2 uker. Jeg tok gutten ut i 4 ukers ferie, slik at han også skulle få tid til å være sammen med faren sin. Så da han dro opp til faren sin, som egentlig ikke bor så langt unna (ca. 30 min. kjøretur), så pakket jeg med en del klær, som shorts, t-skjorter, noen joggebukser og genser. Bf har ikke så mye klær hos seg, siden vanlige samværsavtalen vår er en annenhver helg. Så nå er jo sommer over for våres del, og gutten har kommet hjem til meg. Han begynte i bhg igjen i forrige uke. Jeg oppdaget at faren ikke hadde pakket med tilbake så mye klær, så jeg ringte opp og spurte etter klærene. Hvertfall joggebuksene og genserene, for dem skulle han bruke i bhg. Da ble eksen min sint, for han mente at han trengte klær hos seg også, for gutten bor jo også hos han. Joda, sa jeg....men han har begynt i bhg, og trenger de klærene. Men det skjønner ikke eksen, for han holdt på at han trengte klær hos seg også. Og da jeg nevnte at han kunne kjøpe noen klær og ha hos seg, så ble han enda sintere og sa at han betaler bidrag, så da trenger han ikke å kjøpe klær. Og sånn fortsatte vi å diskutere frem og tilbake. Jeg tror neppe at jeg får de klærene tilbake. Og ikke har jeg penger til å kjøpe noe akkurat nå. Strømregningen og bhg regningen kom i samme mnd, så denne mnd er det litt knapp. f...heller. Jævla dustehue av en stabeis.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Da drar du med deg en skummel svær kompis og drar å henter de klærne, skal se om bf tør å nekte deg det om du gjør det på den måten;)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 He he he...det var en kjempe god ide. Tror jammen jeg skal få lillebroren min til å kjøre meg opp dit. Ikke la deg lurer av ordet lillebror. Han er min lillebror, men er dobbels å stor som meg. han drive å trene mye og er en kjempesvær. Hm...skal jammen ringe han...he he.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 noen andre alternativer ;-) 1. neste gang sender du kun med arvet tøy/tøy fra loppis og sier at det kan ligge der så du for fremtiden slipper sende med 2. ny runde på familievern kontoret... hvor dere lager liste!! hva skal med og hva skal tilbake....eks vintersko etc kan bli en dyr affere om han fortsetter den veien han holder på nå... 3.bf får ønske seg/barnet klær fra sin familie til jul og bursdager for å ha sin "egen"garderobe... anbefaler kanskje en kombinasjon?? husk at de fleste sammarbeid går opp og ned i perioder... lykke til !!
noLadyjustME Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Jah, gjør som hun sier:-D vel og greit at bidrag blir betalt, men det må da gå an å bøye seg litt..Fatter ikke at det kan være noe å gjøre seg vanskelig over..Jeg er selv skilsmissebarn, og selv om vi bare var annenhver helg hos pappa, så hadde han egne klær der..Hvertfall et par sett og undertøy/sokker..Trodde det var litt kjekt for bf også å ha litt hos seg..som var kjøpt selv vel og merke.. Forstår deg godt!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Jeg pleier som regel ikke å sende med noe klær, når gutten er hos faren sin under samværet. Han kommer hjem i de klærene som han dro med. Men det er fordi bf skifter klær på han når han er hos faren sin. Og skifter tilbake til klærene mine, når han skal hjem. Han har noe klær hos faren sin. Men ikke så mye som jeg har hjemme hos meg. Men i sommer gjorde jeg et unntak, for da skulle han være der i 2 hele uker, og trenger mere klær enn det han har hos faren sin. Bare dritkjip at jeg ikke får dem tilbake. gutten går nesten bare med joggeklær i bhg. Vi har ikke vært innom familievernekontor. Har aldri vært så ille at vi har vært innom der. Skal ta en prat til med han. Prøver å banke litt logikk i hodet hans. Jeg skal nok finne på en løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå