Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Da jeg kjøpte min Tempurmadrass for en del år tilbake, så fikk jeg servert en historie i butikken der jeg kjøpte den. En av selgerne til Tempur hadde fortalt den; En mann (kiropraktor tror jeg han var også) og kona hadde tempurmadrasser hjemme og på hytta på fjellet så hadde de Tempurputer i alle sengene. Vel og bra det:-) Så skulle han ta med seg kona på en kjærlighetsweekend på hytta, uten unger. De reiser opp og er nok kanskje litt preget av stemningen og at der er alene uten unger! Vel installert på hytta blir de litt ivrige og fosser inn på soverommet, hvorpå han "slenger" kona ned på sengen......vill og yr.............med det resultatet at kona treffer Tempur-puta, som er steinhard etter å ha ligget i et kaldt rom, og resultatet er at hun pådrar seg whiplash i nakken!!! Så husk å aldri sleng deg ned på en Tempurmadrass el pute i et kaldt rom. Det er hardt som betong...............det vet samboeren min noe om også;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå