Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 telle til tre! Han skjønner hva det betyr, for på 3 så setter han seg ned. Drev og lekte litt med han når vi var på ferie, og siden det så har har han sagt _" eeeeeeeeeeeen, dooooooooooooooooooo, teeeeeeeeeeeeee!" Så setter han seg rett ned.. Hihi 14 1/2 mnde
Gjest irismor Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Så flink, de er så herlige når de starter å kopiere det vi gjør med dem =))
Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Hehehe.. Ja, her på lørdag kom tanta hans (skulle sitte på med oss til grilling) så sa hu: "Hei Halvor" og ga han en klem.. så sier Halvor :" Heii halloooo!" og gliste fornøyd! Hihi! Den alderen har virkelig kommet nå, må snart passe seg litt for hva man sier og gjør.
Gjest irismor Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Åh gjett om at man må passe seg for hva man sier. Jeg skrudde opp nytt lysarmateur på kjøkkenet og fikk meg en karamell jeg sent vil glemme. Reaksjonen ble F#######N X10. Søta som står på gulvet å ser på smiler. Litt senere var vi hos farmor og farfar. Hvor en stolt farfar kommer og sier : nå kan hun si farfar =) Åh kan hun det? Ja hun går runt å sier fafafafa... Jeg bare smilte lurt å tenkte at det var like greit å ikke si hva hun egentlig mente ;-)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hahahaha!!!! Kanskje like greit ja.. Hehe. .de snapper opp ting så utrolig fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå