monkri mamma til 4 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 hei. jeg tok ut hormonspiralen den 5 august. hadde mens den 28 juli og nå fikk j mens igjen den 10 august. skjønner ingenting. trodde j skulle få el i dag. noen som vet el har opplevd d samme selv?
påtjukken Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 det er nok sikkert en bortfallsblødning...
Minnie_Moon Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Har ikke selv opplevd, men har venninner som har hatt litt blødningsforstyrrelser etter slutt av hormonspiral. Så vidt jeg husker har dette rettet på seg relativt raskt.
nr3 i mars Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde el når jeg tok ut spiralen og begynte å blø to dager senere. Like mye som mens, men varte bare i 1 dag (eller var det 2? Husker ikke helt). Var også skikkelig uggen og litt småkvalm og måtte være borte fra jobb den dagen. Legen fortalte ikke noe om at noe slikt kom til å skje. 13 dager etter at jeg tok hormonspiralen kom mensen. Fikk beskjed om at jeg sannsynligvis ikke kom til å bli gravid den syklusen jeg tok den ut, og det stemte jo. Har blødningene dine gitt seg nå da? Nå er jeg i 2 pp og håper spiren sitter snart :-) Lykke til!
monkri mamma til 4 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 ønskernurk_2pp. blødningene har ikke gitt seg helt. første dagen kom d mye og i går nesten ingenting. samme i dag. tusen takk for svar til dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå