Gjest irismor Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Samboeren deltok på NM-felt i forrige uke på Mysen. Han tok sitt første gull i finfelt (kal22). Under permieutdeling så reiser søta seg og står på fanget mitt, og roper ut (pappan står på pallen klar til å ta i mot gullmedaljen) Pappa min, se pappan min. Han er UPERFLINK. Pappa heihei. Pappan rødmer godt og alle i salen ler godt av snuppa, han som deler ut medaljen sier : det er i hvertfall ei lita jenta som er superstolt av pappan sin. Men da ble det vått i øyekroken til pappan gitt *smiler*
Gjest irismor Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Veldig gøy å se at hun skjønte hva som foregikk. Hun er 27 mnd og tydligvis uperstolt av pappa`n sin. Det er vi forøvrig begge to da =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå