Gå til innhold

Pappan min er UPERFLINK =0)


Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Samboeren deltok på NM-felt i forrige uke på Mysen.

Han tok sitt første gull i finfelt (kal22).

Under permieutdeling så reiser søta seg og står på fanget mitt, og roper ut (pappan står på pallen klar til å ta i mot gullmedaljen)

 

Pappa min, se pappan min. Han er UPERFLINK. Pappa heihei.

Pappan rødmer godt og alle i salen ler godt av snuppa, han som deler ut medaljen sier : det er i hvertfall ei lita jenta som er superstolt av pappan sin.

Men da ble det vått i øyekroken til pappan gitt *smiler*

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Veldig gøy å se at hun skjønte hva som foregikk. Hun er 27 mnd og tydligvis uperstolt av pappa`n sin. Det er vi forøvrig begge to da =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...