Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten ingenting, tror jeg. St Tropez var fint, vi bodde i nærheten av Ramatuelle, rett nedenfor fyret "Camarat" og i gangavstand til Pampellone stranden. Følte likevel at vi var litt utenfor alfarvei, en times kjøretur fra motorveien hvis det ikke var køer. Og køer var det alltid. Neste gang bor vi nok nærmere Cannes igjen. Men vil nok se Biscayabukten før vi drar til rivieraen igjen:)

Skrevet

Det er alltid forferdelige køer i den enden der. Bare yacht eller helikopter som duger ;) Så ingen besøk til anbefalte steder (Porquerolle, Mainau eller Rothenburg)?

Skrevet

Vi var i Hyeres, hvor fergen til Porquerolles gikk fra. Det var egentlig en fin by, med bymur og noen fantastiske marengskaker jeg forspiste meg på. Var egentlig heldig med stedet vi bodde. Haugevis av fotturmuligheter der i bakkene, og støl leggmusklatur som følge av det. Var også og kjørte oss religiøse i Verdonkløftene. Helt forferdelig med over 900 meter ned på utsiden av bildøra. Tredje gang der, men aldri mer:S. Hadde perfekt vær, med ca 30 på dagen og under 20 på natt. Og passe vind. Paris hadde mellom 15 og 20 og overskyet. Perfekt det og da vi skulle se oss rundt. Derfra gikk det rett hjem. Jentene lengtet og det var ikke snakk om å stoppe på Liseberg engang.

Skrevet

Det er nydelig oppe i Verdon, men ikke noe særlig med høydeskrekk. Har noen bilder der jeg ser helt forskremt ut, hehe.

Skrevet

Det var helt forferdelig. Var vettaskremt og gjett om jeg holdt godt på guttungen. Vi burde ha lukta lunta da vi ikke møtte biler den første milen...før jævelskapet startet:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...