*Askepott og hjelperene * Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg blir ikke klok på dette stoffskifte mitt,har gått på medisiner i noen år nå,men det blir aldrig rett,tar 100mg levaxin Det ligger nå på 11.2,hvordan er det på skalaen egentlig? Og kan det være andre ting som gjør at stoffskiftet mitt ikke er rett?
BettyBoob Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 jeg har det ! det er ikke alltid lett å finne korrekt dose, jeg tar nå 175 mcg og 150 mcg annenhver dag. husker ikke hva mitt ligger på akkurat nå, men det er over 11 iallfall! 11 er litt lite, nedre grense i normalområdet er jo 8...
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg har også lavt stoffskifte, har hatt diagnosen i litt over 2 år. Tar 150mg hver dag. Nå føler jeg meg sån tålelig bra, regner med jeg må øke litt mer. Tror nok du bør øke dosen din,verdien bør ligge helt øverst (min er ca 19-20)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Jeg har også sykdommen. Har slitet med den i et par år nå. Drittsykdom!!
fox`y Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Ja jeg har lavt stoffskifte. fikk diagnosen i 2000. Sliter mye med ledd,hukomelse,svimmelhet,håravfall osv. Legger oxo på meg veldig fort. Går på levaxin daglig, d har jeg gjort i 8 år. Men sliter litt med uregelmessige verdier jeg oxo for tiden, så føler meg konstant trøtt og sliten. Husker ikke helt hva verdiene var på nå.
Gjest Gul stjerne Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Ja, her også. Det slo ut etter fødselen og nå har jeg slitt i ti måneder. Begynte på medisin for halvannen måned siden, er nå oppe i 75 mcg. Jeg sliter veldig; ingen energi, irritert, trøtt og sliten, verk i ledd og muskler, tiltaksløs. Noen dager har jeg følt det som om jeg nesten ikke har hatt krefter til å løfte babyen. Håper intenst på bedring. Om du vil snakke mer, send meg gjerne en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå