Gå til innhold

Ikke så hast like vel? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her alene med en kopp kaffe og avisa og har begynt permisjonen min. Jenta er i barnehagen og mannen på jobb, og jeg har plutselig tid for meg selv. Er stor, tung og lei, og frustrert over å ikke ha krefter til å gjøre alt jeg vil/bør få gjort i huset. Men så var det ganske deilig å sitte her for meg selv og ikke ha jobb å tenke på, og heller ingen som krever noe av meg akkurat nå. Litt "stille før stormen" følelse. Ellers er jo livet stort sett jobb på hverdager og full rulle i helgen, og med en baby til blir det i alle fall ikke mye tid til kaffedrikking og avis :-)

Så nå skal jeg prøve å ikke være så utålmodig, og heller nyte noe fridager for meg selv (på dagtid i alle fall). Så får jeg se hvor lenge jeg klarer det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heelt riktig tankegang!! :) Vi må for all del nyte denne siste tiden! Har du tid til deg selv, så nyyt den!! :) For meg er det litt vemodig å tenke på at jeg mister magen snart. Samtidig blir det jo innmari deilig å få kommet seg inn i gamle olabukser igjen, det skal jeg ikke nekte for. Men gud, så heldige vi er som får lov å oppleve et svangerskap og følelsen av det å bli mor!! Ikke alle er like hedige!

Skrevet

Startet permisjonen min i dag jeg også, prøver å fokusere på å nyte den siste tiden "alene" best mulig, men gleder meg jo så utrolig mye til den lille kommer - så går jo konstant rundt og tenker "fødsel fødsel fødsel":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...