L@boline Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Sitter her alene med en kopp kaffe og avisa og har begynt permisjonen min. Jenta er i barnehagen og mannen på jobb, og jeg har plutselig tid for meg selv. Er stor, tung og lei, og frustrert over å ikke ha krefter til å gjøre alt jeg vil/bør få gjort i huset. Men så var det ganske deilig å sitte her for meg selv og ikke ha jobb å tenke på, og heller ingen som krever noe av meg akkurat nå. Litt "stille før stormen" følelse. Ellers er jo livet stort sett jobb på hverdager og full rulle i helgen, og med en baby til blir det i alle fall ikke mye tid til kaffedrikking og avis :-) Så nå skal jeg prøve å ikke være så utålmodig, og heller nyte noe fridager for meg selv (på dagtid i alle fall). Så får jeg se hvor lenge jeg klarer det :-)
☆Mathilde Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Heelt riktig tankegang!! Vi må for all del nyte denne siste tiden! Har du tid til deg selv, så nyyt den!! For meg er det litt vemodig å tenke på at jeg mister magen snart. Samtidig blir det jo innmari deilig å få kommet seg inn i gamle olabukser igjen, det skal jeg ikke nekte for. Men gud, så heldige vi er som får lov å oppleve et svangerskap og følelsen av det å bli mor!! Ikke alle er like hedige!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Startet permisjonen min i dag jeg også, prøver å fokusere på å nyte den siste tiden "alene" best mulig, men gleder meg jo så utrolig mye til den lille kommer - så går jo konstant rundt og tenker "fødsel fødsel fødsel":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå