:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 småen liker ingen menn om dagen ut over bestefar. ikke vil han til pappaen sin, ikke til barnehagen og begrunner det med den ene mannen som jobber der. han hjemmer seg om vi møter en "kompis" eller noe på butikken. snufs, det ikke noe morro når det er sånn. noen andre som har opplevd det?
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Ikke akkurat det, men det er sikkert en periode som alt annet ;-) Det er alltid noe, og det går oftest over i noe annet - he he...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 sant. men det er fryktelig irriterende og gjør alt mye mer komplisert. uansett føler jeg at det er min skyld siden han møter så få menn
Uwimana Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 lillegutt er oxo veldig skeptisk til menn ass..... utenom bestefaren og pappan sin da! men alle andre er han mega skeptisk til;).........
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 "bra" det ikke bare er min ;-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Gutten min på 1år har vært redd for menn siden han var 6mnd eller noe sånt. Bare pappa,morfar og besten som han er "venner" med. Han liker ikke onklene sine som han har vært en del med. hyler hvis de prøver å løfte han. og ser skeptisk på de når vi får besøk av menn...
Mamsen86 Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Åja uff, det der har vært et problem her i huset leeeeenge. Hun var kjempe skeptisk til menn når hun var baby, rundt 6 mnd. Fikk panikk av at faren holdt henne til og med.. Men så ga det seg etter noen mnd, og alt var bare fryd og gammen liksom! Meeeeeeen så kom det tilbake da hun var rundt året - og varte en stund! Bare en mann så på henne så begynte hun å hyle!!! Den eneste mannen i Emilia sitt liv var bestefar, hehe.. :-) (Og det var jo bestefar bare SÅ stolt av også!) Nå er det litt sånn til og fra, egentlig. Hun er ikke like ille som hun var før, men.. Nå er jo jeg også alenemor, og mini er liksom ikke daglig rundt menn. Bortsett fra bestefar, som bor i etasjen over. Så det er klart, bestefar er fortsatt nummer 1! ;-) Men hmms, jeg vet ikke.. Kanskje det har noe med, iallefall her i huset, at hun ikke ser menn så ofte. Iallefall ikke snakker med fremmede, liksom.. Dont know.. Men det går nok over! :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2008 ja for det samme er greia her. mine 3 nermeste venner er alenemørdre og de har tilsammen 5 jentebarn og 0 gutter. så det blir lite gutter som flyr rundt småen...hm... sikkert mye med det å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå