*Rutletutt* Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Uff, nå var sommeren over føler jeg:o( Regner og blåser jo så vilt at jeg ikke orker tanken på å gå ut engang....håper bare Milla nøyer seg med å sove uten at jeg går i dag, da... Noen som vet hvor lenge dette møkkaværet skal holde på? (Bergen)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Sto opp til sol og blå himmel, vi:) Sjekk været på www.yr.no
*Rutletutt* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Grrrr...*urettferdig*( Takk for link, skal sjekke den ut:o)
*Rutletutt* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Uff....så ikke så oppløftende ut det der, nei:o( Hadde håpet siste uken før mini begynner i bhg hadde blitt bedre så vi kunne vært masse ute;o/
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Tror det skulle bli litt bedre i morgen... ;-) Er deprimerende.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Synes ikke det går an å klage når man tenker på hvordan denne sommeren har vært. Tror vi har glemt hvordan det egentlig er her i Bergen, jeg. Vi kan nok ikke regne med en sånn sommer til i vår småbarnsforeldretid. Må innrømme at jeg synes det er deilig med litt ruskevær. Varme er uutholdelig.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 He he, ja vi har nok blitt litt bortskjemt ;-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Fytt i grisen! Det regner jo så det smeller i asfalten!!! Ja, dette er deprimerende.....
*Rutletutt* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2008 Å joda - det er lov å klage;o) Ja, vi har vært heldige med sommerværet, og regn er helt ok, men ikke SÅ mye av det på en gang...og den vinden er jo det værste:o(
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Jeg synes det er nyyyyyydelig jeg!!! Er lei fint vær som bare er der, også kan jeg ikke nyte det...Supert med masse vind og regn, så kan jeg sitte inne med goooood samvittighet... kanskje legge til at jeg har bekkenløsning og kan knapt gå 10 meter uten å hyle av smerte.....
MikroMidas Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Synes det er deilig, jeg. Men jeg er ikke fan av 30 varmegrader, så dette er helt ypperlig. Kose seg med stearinlys på kvelden og ikke ha dårlig samvittighet fordi man ikke er nok ute. Ungene elsker vann, så de bare løper rundt i regndress og hopper i pyttene. Dessuten har vi begynt å jobbe igjen, så da kan det være det samme ((:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå