mei&mi + marcus :) Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hvilke vitamintilskudd er det man skal ta?? Tok folat de første tre mnd, men etter det har jeg ikke tatt noe.. Er 21+1, men det er vel aldri for sent å begynne..
Lillepusen-78 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg tok folat de fire frøste mnd. I tillegg multivitamin uten A og D, og tran som jeg tar ennå. Er 36+3....
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Tok multivitaminer med folat i første trimester. Nå tar jeg omega-3 kaplser og som regel også en multivitamin. Er 36+6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå