Gå til innhold

Når man er gravid...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... burde man ikke få kranglehormoner delux da? Jeg er svært fredelig, bare sussler med bærplukking og brodering.

 

Denne perioden hvor jeg ser omtrent alle som en mulige sexpartnere er selvfølgelig litt slitsom. Fortell meg at dere var slik også og at det går over!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt freden og knull alle som vil, ingen av delene er selvsagte!

Skrevet

Det spørs hvor mange som lusker rundt i skogen her og vil ha gravide damer.

Skrevet

Og det inspirerte meg til en pm jeg nå skal sende deg.

Skrevet

Hmmmmmmmm....Nice!!! På tide å tømme bærbøtta for tomme ølflasker ser jeg!! her blir det skogtur/bærtur:-)

Skrevet

Hehehe. Møtes borte ved bringebæra?

Skrevet

Bær er hyggelig vettu, kos deg med harmonien så lenge den varer. Og sex er da så absolutt ikke det verste her i verden, tvert i mot :-)

Skrevet

hehehe,kan ha det slik fortsatt jeg. Takker min lykkelige stjerne for god selvbevarelsesdrift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...