Süsse Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 ... burde man ikke få kranglehormoner delux da? Jeg er svært fredelig, bare sussler med bærplukking og brodering. Denne perioden hvor jeg ser omtrent alle som en mulige sexpartnere er selvfølgelig litt slitsom. Fortell meg at dere var slik også og at det går over!?
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Nyt freden og knull alle som vil, ingen av delene er selvsagte!
Süsse Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Det spørs hvor mange som lusker rundt i skogen her og vil ha gravide damer.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Og det inspirerte meg til en pm jeg nå skal sende deg.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hmmmmmmmm....Nice!!! På tide å tømme bærbøtta for tomme ølflasker ser jeg!! her blir det skogtur/bærtur:-)
Süsse Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Hehehe. Møtes borte ved bringebæra?
Ulme Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Bær er hyggelig vettu, kos deg med harmonien så lenge den varer. Og sex er da så absolutt ikke det verste her i verden, tvert i mot :-)
Cat.68 Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 hehehe,kan ha det slik fortsatt jeg. Takker min lykkelige stjerne for god selvbevarelsesdrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå