Gå til innhold

Jentetur med StenaLine =0) påmelding.

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Vi reiser den 17-18 oktober (helgen i uke 42)

Aldersgrensen er 25 år, fikk ikke Stena til å fire på kravene. Ønsker man å prøve seg så er det på eget ansvar. Man kan risikere å bli ståendes igjen på kaia =(

De som vil være med sender meg en mail på [email protected]

Eller send meg et pm. Sender dere mail så husk å skriv hvilket nick dere bruker her inne.

Har gratisbiletter til de som ønsker å være med. Men det kommer noen kostnader i tillegg. Det koster 250.- per person fordi vi reiser i helgen.

Så kan man betale seg til en oppgradering av lugaren.

Si i fra om du vil ha lugaren for deg selv eller dele den med noen.

Jeg tenkte at ettersom billetten ikke gjelder på gruppereiser så deler vi oss opp. Vi overlever om vi ikke har lugarer ved siden av hverandre.

Jeg trenger adr så sender jeg dere billetter og så bestiller dere selv. I de tilfellene dere skal dele lugar med noen så må alle navnene skrives opp på en billett.

Siste frist for påmelding er den24 august. Da har jeg litt tid på meg til å få sendt ut billettene samtidig som man har litt tid til å få avtalt evt barnevakt osv....

Bon voyage, nå skal vi kose oss =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok på båten, men da på vei hjem fra høstferien med mann og barn. Så blir nok ikke noe festing på meg, vi skal da hjem til Danmark...

Ellers skulle jeg selvfølgelig meldt meg på!

Skrevet

Sendt deg PM irismor

Skrevet

Det er helt utrolig at de har 25 års grense.

Jeg er 23 år og har to barn, men får ikke reise med dansebåten liksom.

Skrevet

Jeg er desverre bare 24..

Kan ikke forstå at de skal være så vanskelige, får ta med meg mamma.. kanskje jeg får lov da:p

Skrevet

Jeg skulle veldig gjerne vært med, men jeg er dessverre ikke 25 enda... Kjipe greier!

Skrevet

Du får da reise om du har med barna da ;)

Både jeg og sambo har reist med minsten når vi var 18 og 19 år.

Både Stena Line, DFDS og Color Line ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...