Gå til innhold

noen som har hatt hemorider her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt det en stund nå, prøvd en krem Ac3 fra apoteket + noen stikkpiller jeg fikk av legen. Det har bedret seg under behandling, men så blitt litt verre igjen. Har kun plager mens jeg er på do, ellers merker jeg det ikke, men til gjengjeld er toaletbesøket ganske smertefullt. Noen som har fjernet hemorider? Blir det vonde arr etterpå da? Skjønner jo at jeg ikke kan gå å grue med hver gang jeg skal på do, pluss at jeg ofte blør ganske mye etterpå...

 

Blir veldig glad for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg!! Det er noe j... dritt : ( Jeg var aldri hos legen, men kjøpte meg scheriproct rektalsalve på apoteket (var så flau, så jeg reiste til nabokomunen... he he). Den hjalp meg. Men du har vel kanskje litt større problemer enn det jeg hadde. Vet ikke noe om fjerning av hemorider. Men kanskje det kan hjelpe deg litt å ha på potetmel? Fikk tips av helsesøster om å bruke det på babyen min så ikke han skulle bli sår. Og jeg har også brukt det selv hvis jeg har hatt problemer. Det lindrer ihvertfall litt synes jeg : )

Skrevet

Skal prøve det, takkk for tipset :) ja det er virkelig noe dritt!! Skal prøve den salven du snakker om også, ellers så har jeg jo mer av de stikkpillene men de er store og ikke så behagelige å pakke bak i 14 dager i strekk... Fjerning høres bare vondt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...