meya Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Alle jeg har spurt sier at bruden trenger ekstra sminke. Men hvorfor? Blir det liksom bedre på bildene? Eller er det mening at mye sminke gjør meg plutselig kjempevakker? Jeg håper virkelig på noen gode svar her :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Vet hvertfall at du bør ha foundation, ellers kan det lett bli blanke partier i panne og kinn på bildene... (men det kan jo såklart fikses i photoshop også da.. ) Ellers vet jeg ikke hvorfor du 'må'. Jeg for min del vil jo gjerne ha litt mer sminke den dagen enn det jeg har til vanlig. Vil jo se litt annerledes ut - og passe til kjolen, på en måte...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg bruker ikke noe som helst sminke til vanlig, dermed vil jeg ikke ha så mye på denne dagen heller! Jeg skal føle meg vel, andre skal kjenne meg igjen og jeg vil ikke være oversminka bare fordi det er bryllup! Det er helt opp til DEG hvor mye sminke du vil ha! =)
supernint Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Heisann! Jeg giftet meg nå på lørdag. Jeg hadde mer sminke enn vanlig, men så ikke mere sminket ut fordi:) Kun mer foundation for at huden skulle se bra ut på bildene. Å i tlllegg byttet de ut min vanlige blanke lippgloss med farget lippgloss:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Det blir vel en del grining den dagen -greit å pynte litt på fasaden så ikke du går rundt med rennende mascara og stripete fondation resten av kvelden..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå