Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg har vært utro en gang da jeg var 19 år. Jeg kysset en annen og fortalte det til han jeg var sammen med samme dagen og gjorde det slutt. Han sa han kunne tilgi meg.. osv.. fordi det kun var et kyss. Men jeg ønsket ikke at han skulle tilgi meg for det. Jeg hadde jo falt for fristelsen, så da så ikke jeg vitsen med å fortsette forholdet. Han holdt seg for brystet og ble kritthvit i ansiktet, mumlet noe om smerter og falt om på gulvet. Måtte ringe en ambulanse og han ble fraktet til sykehuset og det ble tatt fullt av prøver av han. Ingenting feil. Men så spurte legen om det hadde skjedd noe i det siste som stresset han. Da fortalte jeg det som hadde skjedd. Han fikk 2 ukers sykemeldig og streng beskjed om å ikke stresse eller utsette seg for vonde ting for da han kunne få så vondt igjen. Pga denne opplevelsen, har jeg aldri etter dette vært utro. Kommer ei heller aldri til å bli det igjen. Jeg VET hvilken smerte det kan påføre et annet menneske og respekterer derfor andres forhold. Hver gang noen gjør tilnærmelser ovenfor meg, passer jeg skikkelig på. De har en sone å holde seg utenfor. Og dermed havner jeg heller ikke i situasjoner. De som er utro VELGER dette. De glemmer seg ikke bort, fylla har ikke skylda. Uansett hvilke dårlige unnskyldninger de har. Så kommer de til å gjøre det om og om igjen til de virkelig blir tatt på kornet og får en skikkelig straff for det. Hva er deres opplevelser med utroskap? Er spenningen verdt smerten etterpå? Hvilken straff kunne dere gitt mannen (uten å gå fra han)? PS: Husk at det finnes noe som heter KARMA...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Vel nå er vel ikke akkurat ett kyss å være utro da er det vel ganske mange som er utro ganske ofte. Så det var vel heller det at du straffet han for at du hadde kysset en annen han ble syk av... Han fikk det jo dobbelt opp når du ville gå fra han,,,, Synes det var utrolig kjipt av deg, om ikke værre enn å være utro.... Men men..... Ja det er noe som heter karma, men nå er det faktisk sånn at om man trenger andre for å føle spenning osv igjen så er man vel ikke akkurat sammen med den rette..............
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Flott historie. Utroskap er å få hjertet revet ut med tang. En passende straff er å nekte han og snakke om episoden igjen. Og selv ikke nevne den. Samt å være bli og hyggelig. Da forstår kanskje den utro personen hvor lompen den har vært.
Miss Misantrop Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 HI, har faktisk selvinnsikt og tar selvkritikk som igjen danner grunnlag for positiv endring. Supert! Mere kan man ikke be om av et individ. Deilig å lese en sånn historie også.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hei anonym 04.29 Utroskapsgrensen har ikke blitt definert. Man kan være økonomisk utro og man kan være utro mot noen ved å forelske seg i en annen og tilbringe masse tid med den personen, selv om man ikke går til sengs, istedet for å trekke seg unna og heller fokusere på den man er glad i. Du sier jo at det var utrolig kjipt av meg å gjøre det slutt med han.. Ehh.. Man kan da ikke være i et forhold man ikke trives i. Jeg hadde ikke hatt det noe godt med meg selv om jeg hadde fortsatt det forholdet. Om du setter grensen ved utroskap ved et samleie, så er det vel helt i orden for deg at partneren din kysser og kliner, beføler og tilogmed sover borte i andres senger om nettene.. Det hadde jeg ikke tolerert overhodet. Stort forskjell på et kyss der man har andre intensjoner enn kun kysset i tankene og et kjapt smokk på munnen til en venn.. Tipper at du ikke greier å holde deg trofast eller at du og din partner benytter dere av partnerbytte/trekanter. Jeg og min mann greier fint å holde spenningen oppe. Vi har nemlig stor variasjon på hva vi gjør sammen sexuelt og passer på å være romantiske med hverandre. Ville ikke byttet ut den kjærligheten med et raskt hopp i høyet for spenning og risikert det jeg har. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå