Gå til innhold

Oktaviastar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste fødselshistoriene dine. Det var fantastisk lesning. Fikk nesten intrykk av at fødsel var noe naturlig og flott, lol. For første gang kjente jeg at jeg kunne slappe av litt i tankene rundt dette med fødsel. Og det er mange som har forsøkt å få meg til å tenke sånn. Nesten så jeg tenkte på å avlyse keisersnittet mitt, men bare nesten.

Ha en fin dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, tøff er du oktavia.

Skrevet

Fikk nesten intrykk av at fødsel var noe naturlig og flott, lol.

Eh... Fødsel har vel stort sett til alle tider vært relativt naturlig?

Skrevet

Fødsel er noe naturlig og flott. Et vanvittig herlig kick som alle burde være forunt å oppleve. Håper du får en flott fødsel uansett hvordan. :-)

Skrevet

Jeg vil ikke kalle en fødsel naturlig når den består av jordmødre, barnepleiere, sykepleiere leger osv osv. Ikke det at ikke jeg vil ha alle disse tingene, men langt fra noe naturlig. Har jo sett mange dyr bli født, både hester, hunder og lam. Det er så flott å se hvordan naturen har innrettet seg.

Skrevet

Heftig. Skulle ønske jeg hadde hatt mot til noe sånt!

Skrevet

Siden det var komplikasjoner ved begge mine naturlige fødsler, er jeg veldig glad for jordmødre og leger.

Skrevet

Selvfølgelig er jeg også glad for jordmødre og leger... jeg skal ha keisersnitt. Men det betyr ikke det at jeg syntes det er flott å høre om eller lære om helt naturlige fødseler. Her snakker vi ikke om en førstegangsfødene som ikke viste hva hun gikk til. Vi snakker om barn nr. 4 til 8 Det som satte meg på sporet av disse historiene var en debatt en annen kveld her da noen spurte om hva gjør man egentlig om barnet bare skulle dukke opp. Flere hadde gode svar og så tenkte jeg at jeg ville finne ut mere om dette. Har overhode ikke noe imot smertestillende, i følge meg er det bare å kjøre på så mye hver kvinne ønsker å ha. Dette å ikke ha rommet fullt av fremmede virket beroligende på meg. Men nå betyr ikke det at jeg tenker at det er det beste for andre.

Skrevet

Hvor finner jeg fødselshistoriene hennes? Link?

Takk :-)

Skrevet

Linken står lenger oppe i tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...