Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hei Er det noen som vet av internett- sider hvor en kan kjøpe sko en kan bruke til brudekjolen? Noen å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Hei jeg vet ikke om noen sider jeg kan anbefale, men jeg gikk rett og slett i butikken og kjøpte meg et par pensko i farge hvit. Synes ikke så mye under kjolen om du har lang kjole, og de var 10 ganger bedre å gå med enn de brudeskoene jeg har kjøpt. Hører vel kanskje med til historien at jeg er svært dårlig på å gå på høye heler,+ at min kommende mann er kun 4cm høyere enn meg, så jeg trengte sko med veldig lave/uten heler. Men jeg er kjempe fornøyd med skoa mine, passer fint, og kosta kun 400kr også så
supernint Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Hei! Jeg bestilte med bryllupssko. Men de var for høy hæl, og vonde å gå i. Så gikk på økonomisko å kjøpte meg et par fine hvite sko med litt hæl på salg til 125 kr. De var topp å gå i. Jeg har samme sko i svart som jeg bruker når jeg skal pynte meg. Så er fant ut at det var en stor fordel å gå i sko som er lik de man bruker til vanlig.... Men uansett, skoene mine vistes ikke pga lang kjole...
Dizzie_mortil3 Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg fant ingen gode sko i brudebutikkene...og synes dessuten det var for dyrt med en drøy tusenlapp for sko jeg skulle bruke bare en dag. Lånte noen istedet. De var bare brukt en gang og helt ok. OG gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå